er der nogle handlemuligheder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
16 svar
10 synes godt om
19. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej skønne Baby.dk
Jeg er liiige kommet hjem fra arbejde hvor en kær kollega sagde"jeg er gravid" DEt er så dejligt for hende men så hårdt for mig.... Har jo selv forsøgt i næsten 1 år uden held.... Og det ved hun godt
Vi fik hjælp til vores første og er ovenud lykkelige men vil SÅ gerne have nr 2.... Vi har 1 fryseforsøg tilbage....
Men ved i om jeg ville kunne blive henvist til fx gyn... Sidst havde manden dårlig sædkvalitet, da vi røg. Det gør vi ikke længere....Så det er jo ikke sikkert han har dårlig sæd længere... Har læst om nogle hvor gyn insemination... Måske kunne der være en grund til manglende graviditet...
Kom med gode råd til de frustreret pige....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hej skønne Baby.dk
Jeg er liiige kommet hjem fra arbejde hvor en kær kollega sagde"jeg er gravid" DEt er så dejligt for hende men så hårdt for mig.... Har jo selv forsøgt i næsten 1 år uden held.... Og det ved hun godt
Vi fik hjælp til vores første og er ovenud lykkelige men vil SÅ gerne have nr 2.... Vi har 1 fryseforsøg tilbage....
Men ved i om jeg ville kunne blive henvist til fx gyn... Sidst havde manden dårlig sædkvalitet, da vi røg. Det gør vi ikke længere....Så det er jo ikke sikkert han har dårlig sæd længere... Har læst om nogle hvor gyn insemination... Måske kunne der være en grund til manglende graviditet...

er det ikke bare at tage et smut til lægen, få en henvisning og gentage forløbet som sidst??

Anmeld

19. marts 2013

Helle toft

Man kan jo kun få hjælp til et barn. Var i igennem insimination sidst.  Ellers er der jo altid den mulighed at man tager til en privat læge og selv betaler for den hjælp man skal bruge. Er det noget i har overvejet. 

Anmeld

19. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

Hej skønne Baby.dk

I fik simpelthen hjælp selvom I begge to røg??? Wow, det var godt nok en tolerant læge...

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

Helle toft skriver:

Man kan jo kun få hjælp til et barn. Var i igennem insimination sidst.  Ellers er der jo altid den mulighed at man tager til en privat læge og selv betaler for den hjælp man skal bruge. Er det noget i har overvejet. 

Vi forsøgte insemination men uden held og endte med ivf.... Ved ikke om det stadig ville være ivf eller om vi er "gode nok" til insemination....

Anmeld

19. marts 2013

Elgaard73

Anonym skriver:

Hej skønne Baby.dk

Hvorfor bruger I ikke jeres fryseforsøg...? Det er gratis, selv om at I har et fælles barn... I skal kun betale for hormonerne...

Derefter kan I gå til jeres læge og få ham til at give jer begge en henvisning til en privatklinik, som samarbejder med sygeforsikringen...Der kan I få op til tre gratis inseminationer... ( hvor I også kun selv skal betale for hormoner)

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

I fik simpelthen hjælp selvom I begge to røg??? Wow, det var godt nok en tolerant læge...

Tja det er så let at dømme andre.... Og det har Jeg nu ikke brug for....

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

VViVtiviomiogså

Hvorfor bruger I ikke jeres fryseforsøg...? Det er gratis, selv om at I har et fælles barn... I skal kun betale for hormonerne...

Derefter kan I gå til jeres læge og få ham til at give jer begge en henvisning til en privatklinik, som samarbejder med sygeforsikringen...Der kan I få op til tre gratis inseminationer... ( hvor I også kun selv skal betale for hormoner)

VI vil også bruge fryseforsøget. Grunden til vi ikke har brugt det endnu er min mand gerne ville prøve o-natural....
Men det er bare dyrebart hvis det ikke lykkes.... Og ville gerne vide om der måske var andre muligheder udover privat fertilitet

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

Helle toft skriver:

Ja det er jo det... Havde håbet på noget andet end ivf.... Det var SÅ hårdt for kroppen

Anmeld

19. marts 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

VI vil også bruge fryseforsøget. Grunden til vi ikke har brugt det endnu er min mand gerne ville prøve o-natural....
Men det er bare dyrebart hvis det ikke lykkes.... Og ville gerne vide om der måske var andre muligheder udover privat fertilitet

Er det ikke muligt at få lavet en ny status på din mands svømmere? Bare sådan i ved, om der bliver skudt med løst? 

Hvis det så viser sig, at kvaliteten er blevet bedre, så kan I jo vælge at fortsætte på naturligste vis - eller I kan bruge fryseforsøget..

Jeg tror i hvert fald, at jeg gerne ville have en status på kvaliteten.. Det er hårdt hver måned at håbe på de to streger... Og hvis det så hele tiden har været chanceløst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.