Anonym skriver:
Vi deler 7/7.. Tror du det har noget at sige??
Jeg tviver.. Jeg deler selv 7/7 med min egen eks.
Nu ved jeg ikke hvor gammelt jeres barn er, men den der har bopælen har "magten" over barnet og selv om i deler 7/7, så er det den der har bopælen, der bestemmer i sidste ende.
Ordet Bopælen er alt!
Jeg tvivler rigtig rigtig stærkt på han vil få medhold i sit korstog mod flere penge. Hvad kan han tilbyde, som er ekstra godt og som overtrumfer dit barns ve og vel på nuværende tidspunkt? Intet!
Hvis barnet har det godt hvor det er nu med børnehave/vuggestue og det trives i bedste velgående..
Vil jeg vædde på at han ikke får medhold i sin sag. På hvilket grundlag skulle han få medhold?
Han mangler penge? Intet arbejde? Snyde kommunen eller noget i den stil? Han river barnet ud af de omgivelser det trives i, for at han skal have det godt?
For mig at se, så er det case closed og tag et SU-lån og søg de 15% i boligstøtte som os andre studerende har måtte gøre
Kontakt amtet og hør dem ad. Det er den bedste løsning, men god vind herfra ihvertfald!
Jeg kan blive så arrig på sådanne folk der kun vil have bopælen for at få flere penge-.-
Anmeld