Han vil have ham på adressen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.645 visninger
19 svar
14 synes godt om
18. marts 2013

Anonym trådstarter

Min eksmand og jeg har et barn sammen.
Vores barn har altid haft adresse hos mig og nu vil han have den fordi han er på SU, dvs flere penge.

Jeg er utryg ved dette da;
Han to gange har tilbageholdt vores barn, fordi han ikke fik det som han vil have. Jeg har så måtte (desværre, med flere komplikationer) give mig, for at se mit barn. Har så fundet ud af, hvis JEG er bobælsforældre kan fodgen hjælpe mig.

Han er flytter fire gange på otte mdr og bor nu hos sine forældre, men vil flytte til København (jeg bor i Nordsjælland).

Han vil have ham pga hans ikke vil finde et studie arbejde, og kun have/søge penge fra kommunen.

Vil amtet give ham medhold og tilladelse til at få ham på adressen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

MorTil4<3

ALDRIG!!! GØR DET ALDRIG!!!

du skal ikke engang så meget som tænke det

Anmeld

18. marts 2013

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

ALDRIG!!! GØR DET ALDRIG!!!

du skal ikke engang så meget som tænke det

Jeg bruge al min energi på at være bange for de vil

Anmeld

18. marts 2013

Anonym trådstarter

18. marts 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Vores barn har altid haft adresse hos mig og nu vil han have den fordi han er på SU, dvs flere penge.

Han to gange har tilbageholdt vores barn, fordi han ikke fik det som han vil have. Jeg har så måtte (desværre, med flere komplikationer) give mig, for at se mit barn. Har så fundet ud af, hvis JEG er bobælsforældre kan fodgen hjælpe mig.

Han er flytter fire gange på otte mdr og bor nu hos sine forældre, men vil flytte til København (jeg bor i Nordsjælland).

Han vil have ham pga hans ikke vil finde et studie arbejde, og kun have/søge penge fra kommunen.

Selvfølgelig skal du IKKE gå med til det.

Anmeld

18. marts 2013

tarkoflen

Jeg aner ikke noget om det, men noget tyder da på, at du har en ret god sag, i at bevise at han ikke er specielt stabil i sit hjemmeliv og hvis du har på skrift, at han har tilbageholdt jeres barn mod din vilje, mon så han kan få tilkendt bopælen?

Er du sikker på, at han vil gå hele vejen for at få bopælspligten, så ville jeg skynde mig at kontakte statsamtet og høre hvad de siger, så du ikke skal gå rundt med ondt i maven over det, mere end højest nødvendigt!

Håber l slipper for at skulle igennem et langt og træls forløb!

Anmeld

18. marts 2013

sandramor

Anonym skriver:

Never ever sig ja til det!!!!!

Og nej du skal slet ikke spilde krudt på at tænke på at statsforvaltningen giver ham bopælen over barnet! For det gør de ikke.... Så skal der tungtvejende grunde til inden de gør det... Og helt ærlig hvad vil han begrunde det med derinde?? At han så får flere penge?? Ja det skal de da nok synes er en god grund!! ( ironi kan forekomme!!!)

Nej sig du nej til det og så slap du bare helt af.... Det kommer ikke til at ske..

Anmeld

18. marts 2013

sandramor

Anonym skriver:

Never ever sig ja til det!!!!!

Og nej du skal slet ikke spilde krudt på at tænke på at statsforvaltningen giver ham bopælen over barnet! For det gør de ikke.... Så skal der tungtvejende grunde til inden de gør det... Og helt ærlig hvad vil han begrunde det med derinde?? At han så får flere penge?? Ja det skal de da nok synes er en god grund!! ( ironi kan forekomme!!!)

Nej sig du nej til det og så slap du bare helt af.... Det kommer ikke til at ske..

Anmeld

18. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Har ikke så meget forstand på det men nej giv ham aldrig din søns adrasse for så får han alle rettighedderne over barnet og nej du skal skriver under på at han får den
Og tror ikke på de giver ham den når han bor hjemme og ikke har et stabilt sted da han har flyttet så meget så tror jeg ikke du skal være bange for og vis du fortæller at han kun vil have den for at snyde flere penge ud af kommunen

Anmeld

19. marts 2013

kesuh

Anonym skriver:

Never ever! Adressen bliver hos dig og amtet, jeg tør godt sige det, vil ALDRIG give ham adressen fordi han kommer på SU.

Det er hans problem! Ikke dit

Som så mange andre siger, du skal ikke overveje den tanke for at være "sød" ved ham.

Hvis dit barn har det godt hvor det er, hvorfor skal det så flytte rundt fra sted til sted. Flytte børnehave/vuggestue. Bare fordi faren er kommet lidt i nød med pengemangel.. Han ser det jo bare som en pengemaskine åbenbart.

Hvis du overvejer at  give ham, men det gør du ikke^.^; Så rykker du dit barn ud af den trygge tilværelse og faste rammer.

Han kan søge de 15% i boligstøtte og tage et SU-lån, som så mange andre! ellers kan han få et rap i røven af en kæp

Han må ikke tilbageholde dit barn... Det er en anden ting, men det er der sikkert nogle andre af pigerne der ved mere om end jeg gør

Hold fast i at bopælen er din og så kan han rende op hoppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.