Hvem giver dig energi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

Faith

Min mand og mine 3 børn giver mit liv mening.

Folk der træder på mig og misbruger min tillid, bliver sorteret fra med hård hånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

bøllen

Loa skriver:

Jeg kan da ikke bare gå ud og pege på en og sig "vær min ven"

Beklager misforstod det du havde skrevet.

troede du mente du ikke kunne vælge venner fra. Min fejl

Anmeld

18. marts 2013

Loa

bøllen skriver:

Beklager misforstod det du havde skrevet.

troede du mente du ikke kunne vælge venner fra. Min fejl

Jo det kan jeg sagtens...
Tror bare når man har så få i ens liv, så er det svært at vælge dem fra selvom det ofte kun er noget/nogen der bidrager dårligt til ens liv.....

Kæmper ofte med den problemstilling.....

Anmeld

18. marts 2013

bøllen

Loa skriver:

Tror bare når man har så få i ens liv, så er det svært at vælge dem fra selvom det ofte kun er noget/nogen der bidrager dårligt til ens liv.....

Som sagt misforstod jeg det du skrev. 

Jo det kender jeg godt , har bestemt heller ikke mange men har alligevel måtte sortere i dem

Anmeld

18. marts 2013

Laulund87

Loa skriver:

Den problemstilling har jeg også haft, men så er der heldigvis nogen der har fortalt mig at jeg måtte droppe nogle personer fordi de kun bidrog med negativt i mit liv. Hvor jeg måske havde tendens til at holde fast fordi jeg ikke havde andre.

Nu har jeg få, men rigtig gode veninder, og det er bedre end en masse man ikke kan stole på

Anmeld

18. marts 2013

Faith

Laulund87 skriver:

Den problemstilling har jeg også haft, men så er der heldigvis nogen der har fortalt mig at jeg måtte droppe nogle personer fordi de kun bidrog med negativt i mit liv. Hvor jeg måske havde tendens til at holde fast fordi jeg ikke havde andre.

Nu har jeg få, men rigtig gode veninder, og det er bedre end en masse man ikke kan stole på

Anmeld

18. marts 2013

Laulund87

Faith skriver:

Og dem man skal møde snart!

Anmeld

18. marts 2013

Faith

Laulund87 skriver:

Og dem man skal møde snart!

Nemlig!!!!

Anmeld

19. marts 2013

Loa

Laulund87 skriver:

Tror bare det er svært at droppe dem der er, når man ved alternativet er ingen....

Selvom man jo udemærket godt ved at i længden er ingen bedre end kun nogle negative....

Anmeld

19. marts 2013

Laulund87

Loa skriver:

Tror bare det er svært at droppe dem der er, når man ved alternativet er ingen....

Selvom man jo udemærket godt ved at i længden er ingen bedre end kun nogle negative....

Ja jeg kender det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.