Hvem giver dig energi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.014 visninger
22 svar
10 synes godt om
18. marts 2013

Anonym trådstarter

Omgiver I Jer med mennesker som tilfører Jer energi eller dræner for energi?

Luger I ud i Jeres netværk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Maise86

Anonym skriver:

Jeg omgiver med med mennesker der giver mig energi. Både min dejlige familie og mine fantastiske venner

Før i tiden var jeg rigtig dårlig til at sige fra overfor de mennesker, der tog min energi, men jeg er blevet bedre til at sige fra overfor de mennesker der ikke giver mig noget positivt.

Det er virkelig dejligt og givende at have gode mennesker i sit liv

Anmeld

18. marts 2013

B&J

min søn og kæreste giver mig top energi og gør mig glad og lykkelig...

min mor og søskende kan godt dræne mig lidt ind i mellem men skibber jeg dem i nogle dage så er vi klar igen

Anmeld

18. marts 2013

Loa

Anonym skriver:

Både og.. Men desværre er det ikke alle der har den luksus at kunne vælge og vrage mellem venner

Anmeld

18. marts 2013

bøllen

Loa skriver:

Både og.. Men desværre er det ikke alle der har den luksus at kunne vælge og vrage mellem venner

håber det er ok jeg spørg - men hvis du ikke skulle kunne vælge dine venner hvem så ? 

Anmeld

18. marts 2013

bøllen

Anonym skriver:

Jeg har været igennem en periode af mit liv , hvor der er blevet luget lidt ud , da jeg ikke har overskud til at have folk i mit liv som dræner mig 

Anmeld

18. marts 2013

nattergalen

Jeg har det på samme måde som Bøllen.. 
Jeg er ved at luge ud, da jeg synes jeg bliver drænet af energi af nogle af de mennesker der er omkring mig.. Her har det desværre været lidt familie der er blevet sat lidt grænser overfor for at kunne overskue mit eget.. 

Anmeld

18. marts 2013

Laulund87

Hvis der er nogen der dræner mig for energi/tilføjer negativ energi, bliver de sorteret fra. Det har jeg prøvet nogle gange efterhånden.

Familie, venner, mit barn og min mand giver mig energi

Anmeld

18. marts 2013

lycly

Min kæreste, min datter og mit arbejde. Har de mest fantastiske kollegaer som samtidig er mine veninder og det er så fedt at møde på arbejde når det er sådan - tit kan ens arbejde jo virkelig være en energi dræber

Selvom min datter kan være strid og har et sindssygt temperament så har hun så meget livsenergi at det smitter af på mig
Og så selvfølgelig min kæreste, han gør min hverdag så nem og fuld af godt humør. Gik fra min datters far fordi det var et forhold der tappede mig fuldstændig for energi pga konstante skænderier. Det er simpelthen ikke sundt, livet er for kort

Anmeld

18. marts 2013

Loa

bøllen skriver:

håber det er ok jeg spørg - men hvis du ikke skulle kunne vælge dine venner hvem så ? 

Jeg kan da ikke bare gå ud og pege på en og sig "vær min ven"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.