Fra body til undertøj - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Smilendesussi skriver:

Hej. 

Hvornår gik I (jeres barn) fra at bruge body og til at bruge undertøj? Lillemusen er i str 92/98 og jeg kan ikke helt finde ud af om det snart er tid. Måske når det bliver lidt varmere i vejret, så hun ikke "skiller" - vi er gået over til nattøj og hun har et par gange taget trøjen af . Hun var simpelthen sur over fødderne i natdragterne, selvom dragterene var i en større størrelse end hun brugte i andet tøj. 

Min datter fik undertøj, da hun smed bleen.
Før det var det ikke nødvendigt i min verden.
Hun har dog ikke sovet i natdragter, siden hun var ca 6 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Amanda Stage

Smilendesussi skriver:

Hej. 

Hvornår gik I (jeres barn) fra at bruge body og til at bruge undertøj? Lillemusen er i str 92/98 og jeg kan ikke helt finde ud af om det snart er tid. Måske når det bliver lidt varmere i vejret, så hun ikke "skiller" - vi er gået over til nattøj og hun har et par gange taget trøjen af . Hun var simpelthen sur over fødderne i natdragterne, selvom dragterene var i en større størrelse end hun brugte i andet tøj. 

til han var ca. 2-3 år, kan faktisk ikke rigtigt huske det  jeg kan bare huske den blev meget upraktisk da han skulle pottetræne. 

Anmeld

18. marts 2013

Smilendesussi

Super dejligt med alle de gode svar, det bliver til undertøj fremadrettet 

Anmeld

18. marts 2013

B&J

da daniel skulle i en str 92 fik han undertøj. og der var han 2½år

Anmeld

18. marts 2013

optimistmor

min dreng på 2,7år bruger både natdragter (uden fødder) og nattøj, samt bodies og undertøj, han bruger potte når han skal stort med skal hjælpes da han alligevel ikke selv kan trække bukserne ned selv endnu.

Anmeld

18. marts 2013

Kløver

Daniel er lidt over 2 og bruger stadig body, men synes inden de starter i Bh, viser de interesse for toilet og at smide bleen ville jeg starte der. Daniel er ikke klar, vi introducerede for potten og toilettet, og had han slet ikke, det skal nok komme når han er klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.