Fra body til undertøj - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.114 visninger
15 svar
6 synes godt om
18. marts 2013

Smilendesussi

Hej. 

Hvornår gik I (jeres barn) fra at bruge body og til at bruge undertøj? Lillemusen er i str 92/98 og jeg kan ikke helt finde ud af om det snart er tid. Måske når det bliver lidt varmere i vejret, så hun ikke "skiller" - vi er gået over til nattøj og hun har et par gange taget trøjen af . Hun var simpelthen sur over fødderne i natdragterne, selvom dragterene var i en større størrelse end hun brugte i andet tøj. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

MorDk

Lige inden Bassen blev 2 år ....

Anmeld

18. marts 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi droppede Body  da han smed bleen for godt to mdr siden. Han bliver to til juni.  grunden til vi skiftede er så han selv kan tage dem af, når han skal tisse.

Anmeld

18. marts 2013

_-Kathrine-_

Han blir 2 i næste måned og vi har lige skiftet!

Anmeld

18. marts 2013

Laulund87

Omkring 2 år. Vuggestuen mente det var bedst da hun skulle øve selv at ordne tøjet ved toiletbesøg

Anmeld

18. marts 2013

lilledittemor

Smilendesussi skriver:

Hej. 

Hvornår gik I (jeres barn) fra at bruge body og til at bruge undertøj? Lillemusen er i str 92/98 og jeg kan ikke helt finde ud af om det snart er tid. Måske når det bliver lidt varmere i vejret, så hun ikke "skiller" - vi er gået over til nattøj og hun har et par gange taget trøjen af . Hun var simpelthen sur over fødderne i natdragterne, selvom dragterene var i en større størrelse end hun brugte i andet tøj. 

Vores datter er 14 måneder og vi er så småt begyndt at gå over til undertøj efterhånden som hun vokser ud af sine body'er

Anmeld

18. marts 2013

ledermus

Gik over til det et par måneder før Oliver blev 2 år

Anmeld

18. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har skiftet da de var omkring 2 år.

Kan kan forstå, at hun ikke ville have natdragter på med fødder i - det er da også noget "djælven har skabt"

Anmeld

18. marts 2013

DitteFisk

Når hun begynder så småt at smide bleen er et godt tidspunkt. Det er for upraktisk med toilet og body  Min søn begyndte så småt at vise toilet interesse som 2et halvt-3årig.. så derfra skiftede vi til underbukser og undertrøje..

Anmeld

18. marts 2013

blomst84

Lige omkring 2 år så kan de bedre selv tage tøj af og på... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.