Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
Hvornår gik I (jeres barn) fra at bruge body og til at bruge undertøj? Lillemusen er i str 92/98 og jeg kan ikke helt finde ud af om det snart er tid. Måske når det bliver lidt varmere i vejret, så hun ikke "skiller" - vi er gået over til nattøj og hun har et par gange taget trøjen af . Hun var simpelthen sur over fødderne i natdragterne, selvom dragterene var i en større størrelse end hun brugte i andet tøj.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lige inden Bassen blev 2 år ....
Vi droppede Body da han smed bleen for godt to mdr siden. Han bliver to til juni. grunden til vi skiftede er så han selv kan tage dem af, når han skal tisse.
Omkring 2 år. Vuggestuen mente det var bedst da hun skulle øve selv at ordne tøjet ved toiletbesøg
Smilendesussi skriver: Hej. Hvornår gik I (jeres barn) fra at bruge body og til at bruge undertøj? Lillemusen er i str 92/98 og jeg kan ikke helt finde ud af om det snart er tid. Måske når det bliver lidt varmere i vejret, så hun ikke "skiller" - vi er gået over til nattøj og hun har et par gange taget trøjen af . Hun var simpelthen sur over fødderne i natdragterne, selvom dragterene var i en større størrelse end hun brugte i andet tøj.
Gik over til det et par måneder før Oliver blev 2 år
Vi har skiftet da de var omkring 2 år.
Kan kan forstå, at hun ikke ville have natdragter på med fødder i - det er da også noget "djælven har skabt"
Når hun begynder så småt at smide bleen er et godt tidspunkt. Det er for upraktisk med toilet og body Min søn begyndte så småt at vise toilet interesse som 2et halvt-3årig.. så derfra skiftede vi til underbukser og undertrøje..
Lige omkring 2 år så kan de bedre selv tage tøj af og på...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128