Bluse og bukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

VIPpigen

Skouboe skriver:

Ja, jeg synes bare ikke at jeg har kunnet finde den rette pink farve - hvor er denne fra?

jeg var i Stof og stil i fredags og købte noget lyserødt jersey med små bitte huller, sådan lidt sportsstof agtigt.. Men det er lidt svært at fokusere på sommerkjoler mv., når vejret er sådan udenfor..

Det er faktisk en rest som er købt for MANGE år siden, og det er desværre lukket nu det sted det er købt.

ja, jeg kan heller ikke tænke forårstøj, pga vejret... Prøver ellers at samle inspiration på nettet, men af en eller anden grund tænker jeg det bare ikke er varmt nok 

hvad er det for noget jersey du købte??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Skouboe

VIPpigen skriver:

Det er faktisk en rest som er købt for MANGE år siden, og det er desværre lukket nu det sted det er købt.

ja, jeg kan heller ikke tænke forårstøj, pga vejret... Prøver ellers at samle inspiration på nettet, men af en eller anden grund tænker jeg det bare ikke er varmt nok 

hvad er det for noget jersey du købte??

Jeg kan ikke finde det på deres hjemmeside, men det er almindeligt lyserødt jersey med en masse små bitte huller. Jeg skal prøve at huske at poste et billede af noget jeg får syet af det.

Anmeld

18. marts 2013

VIPpigen

Skouboe skriver:

Jeg kan ikke finde det på deres hjemmeside, men det er almindeligt lyserødt jersey med en masse små bitte huller. Jeg skal prøve at huske at poste et billede af noget jeg får syet af det.

Meget gerne... Tænker lidt sådan noget undertøj agtigt lige nu

Anmeld

18. marts 2013

Skouboe

VIPpigen skriver:

Meget gerne... Tænker lidt sådan noget undertøj agtigt lige nu

Ja, det er lidt undertøjsagtigt, men det går godt sammen med meget forskelligt jersey.

Anmeld

26. marts 2013

mor1

VIPpigen skriver:

Datteren mente ikke hun skulle samarbejde. Det er mere spændende hvad der sker på iPad, en kigge i den. Så hun er lidt sur.

men en bluse inspireret fra molo Body, med syningerne, og knappelukningen. Og et par ganske alm velourbukser med rib i talje og ben

Vil du se mere LiljeVanilje, kig forbi fb siden eller ansøg medlem hos fb gruppen

Synes det er en rigtig sød bluse

Vi har før købt bukser ved dig, og været så glade for dem. Har du ikke nogle nye billeder af dit stof?

Anmeld

26. marts 2013

VIPpigen

mor1 skriver:

Synes det er en rigtig sød bluse

Vi har før købt bukser ved dig, og været så glade for dem. Har du ikke nogle nye billeder af dit stof?

Åhh, jo. Har en hulens masse stof jeg ikke har fået taget billeder af endnu

jeg skal lige have det smidt ind på siderne på fb. Måske jeg får det gjort i morgen, ellers torsdag, der er jeg barnefri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.