Bluse og bukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.293 visninger
15 svar
9 synes godt om
18. marts 2013

VIPpigen

Datteren mente ikke hun skulle samarbejde. Det er mere spændende hvad der sker på iPad, en kigge i den. Så hun er lidt sur.

men en bluse inspireret fra molo Body, med syningerne, og knappelukningen. Og et par ganske alm velourbukser med rib i talje og ben

Vil du se mere LiljeVanilje, kig forbi fb siden eller ansøg medlem hos fb gruppen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

BigHope13

Ej hvor er det bare fint

Anmeld

18. marts 2013

VIPpigen

BigHope13 skriver:

Ej hvor er det bare fint

Tak. Datteren ville heller ikke have det af igen

Anmeld

18. marts 2013

bøllen

VIPpigen skriver:

Datteren mente ikke hun skulle samarbejde. Det er mere spændende hvad der sker på iPad, en kigge i den. Så hun er lidt sur.

men en bluse inspireret fra molo Body, med syningerne, og knappelukningen. Og et par ganske alm velourbukser med rib i talje og ben

Vil du se mere LiljeVanilje, kig forbi fb siden eller ansøg medlem hos fb gruppen

hvor fint  FEDE farver ..

Anmeld

18. marts 2013

VIPpigen

bøllen skriver:

hvor fint  FEDE farver ..

Tak

Anmeld

18. marts 2013

Skouboe

Fedt stof - jeg er sjovt nok også lige faldet over det til sommertøj til ungerne.

Anmeld

18. marts 2013

VIPpigen

Skouboe skriver:

Fedt stof - jeg er sjovt nok også lige faldet over det til sommertøj til ungerne.

Syntes også det har nogen fantastiske farver, bliver helt i forårs/sommerhumør..... Men det ødelagde snestormen så

Anmeld

18. marts 2013

Skouboe

VIPpigen skriver:

Syntes også det har nogen fantastiske farver, bliver helt i forårs/sommerhumør..... Men det ødelagde snestormen så

Ja, hvad er det du har sat det sammen med? Til ærmer?

Anmeld

18. marts 2013

VIPpigen

Skouboe skriver:

Ja, hvad er det du har sat det sammen med? Til ærmer?

Ærmerne er også bare jersey i pink....

Anmeld

18. marts 2013

Skouboe

VIPpigen skriver:

Ærmerne er også bare jersey i pink....

Ja, jeg synes bare ikke at jeg har kunnet finde den rette pink farve - hvor er denne fra?

jeg var i Stof og stil i fredags og købte noget lyserødt jersey med små bitte huller, sådan lidt sportsstof agtigt.. Men det er lidt svært at fokusere på sommerkjoler mv., når vejret er sådan udenfor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.