hvad kunne/kan i ikke undvære?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

kriknu

tribk skriver:

Jeg kan fortælle dig hvad jeg efterfølgende ville ønske jeg havde haft. En GYNGESTOL! Mit barn skreg og skreg i de første tre måneder og skulle rokkes og rokkes for at falde til ro. Og til sidst kunne jeg slet ikke rejse mig og gå rundt af træthed, så jeg forsøgte at rokke op og ned og frem og tilbage i sofaen, og det var sgu ligeså hårdt. Så GID jeg havde haft en gyngestol

Det lyder faktisk som en genial idé, tror også det kunne være hyggeligt sådan at sidde der og amme .. det kunne da være at man skulle investere i sådan en 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

lycly

Jeg kunne ikke undvære babyalarm og skråstol Var meget alene med hende, så det var rart at kunne have hende med ud på badeværelset når jeg gik i bad og så kunne hun sidde i skråstolen

Nu hvor hun er ældre er vådservietter og hendes sut og nusseklud mine bedste venner

Anmeld

18. marts 2013

Benjamins'mor

Vi boede i lejlighed, så vi havde en combivogn til altanen.

Badestol - brugte vi fra 3 mdr.

Blespand.

Anmeld

18. marts 2013

Maja_4000

Slyngevugge, barnevogn, stofbleer i massevis og legetæppet (så jeg kunne få lov til f.eks. at gå i bad uden far skulle være hjemme)

Anmeld

18. marts 2013

modesty

kriknu skriver:

Hvad kunne/kan i ikke undvære til baby? fortæl gerne hvorfor 

Det lyder helt perfekt med en overdækket altan. På den måde får I den friske luft, men undgår regn (og rust).

Neonate babyalarm, Manduca bæresele, flexibath, voksipose, væghængt BRIO puslebord er nok de ting som virkelig har været praktiske (og som vi har brugt MEGET).

Anmeld

18. marts 2013

LilleMie

Jeg vil også sige min strækvikle ( denne farve og model), den virkede meget beroligende på min datter og så er den genial, når man skal lave noget med begge hænderne f.eks. skrælle kartofler (og barnet ikke er enig i dette).

Voksiposen (eller rettere et eller andet uorginalt mærke, jeg aldrig kan huske), hun putter så godt i denne i barnevognen (som jeg heller ikke vil undværre)!

Hendes aktivitetstæppe. Hun lå tit på det, mens vi spiste aftensmad osv. og nød bare lyde og farver. Hvis hun var sur, kunne vi også bare lægge hende der (eller på puslepuden, og hvis vi også tændte for hårtørreren, så blev hun helt saglig ) og så stoppede hun 90% af gangene med at græde 

Ja, der er faktisk mange flere ting, men dette må nok være nogle af yndlingstingene, der gjorde/gør vores liv meget lettere 

Anmeld

18. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Vi kunne aldrig undvære SUTTER! I massevis! 

Anmeld

18. marts 2013

BabyHL

kriknu skriver:

Hvad kunne/kan i ikke undvære til baby? fortæl gerne hvorfor 

Barnevognen selvfølgelig, og så min bæresele! Min søn voksede ud af sin lift, da han var 2-3 mdr. Vi bor på 1. Sal og barnevognen står i kælderen, så det var super rart at kunne bruge bæreselen til at få ham op og ned, især når mor har været ude at handle :-)

Derudover ville jeg ikke have undværet: babyalarm, stofbleer, natdragter med fødder og skråstolen. Ville til gengæld som en anden bruger også har skrevet, gerne have haft en gyngestol!

I øvrigt tror jeg at vi til næste barn vil bruge en voksipose eller softlift i stedet for hård lift. Den var ret tung at bære rundt på

Anmeld

18. marts 2013

MorDk

kriknu skriver:

Jeg går udfra at i så bor i etagelejlighed?
 Hvilket jeg også gør, men vi har lukket altan, dog med 5 store vinduer der sagtens kan åbnes så der kun er 2 vinduer tilbage... tror du at det er fint nok som alternativ til at han skal stå nede i gården, jeg bor på 2. sal så det ville tage uendelig lang tid at nå ned til ham, der er 40 trin ned... og så bor jeg bare heller ikke i det mest venlige område 

Ja men jeg kunne personligt ikke lide at sætte min dreng i gården (der boede vi nørrebro) Kunne ikke slappe af  

Anmeld

18. marts 2013

LilleChelle

Slynge eller en vikle. 

- For mit vedkommende var det en strækvikle til han var 4 måneder og derefter en vikletai. 

Og for mig nu, efter jeg har fået den købt, en bærejakke. Den er uundværlig. og gør faktisk at jeg SJÆLDENT bruger barnevognen. 

Og en kravlegård med en musikuro  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.