hvad kunne/kan i ikke undvære?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.247 visninger
31 svar
10 synes godt om
18. marts 2013

kriknu

Hvad kunne/kan i ikke undvære til baby? fortæl gerne hvorfor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

MorDk

Vores ALTANBARNEVOGN ♥ (Vores unger sover bare bedst ude om dagen) Og stofbleer i MASSEVIS! De kan bruges til ALT!

Anmeld

18. marts 2013

22

Strækviklen, stofbleer og vores fantastiske barnevogn. Nå ja, og så vores baby. Hun er også ret svær at undvære...

Anmeld

18. marts 2013

kriknu

MorDk skriver:

Vores ALTANBARNEVOGN ♥ (Vores unger sover bare bedst ude om dagen) Og stofbleer i MASSEVIS! De kan bruges til ALT!

Jeg går udfra at i så bor i etagelejlighed?
 Hvilket jeg også gør, men vi har lukket altan, dog med 5 store vinduer der sagtens kan åbnes så der kun er 2 vinduer tilbage... tror du at det er fint nok som alternativ til at han skal stå nede i gården, jeg bor på 2. sal så det ville tage uendelig lang tid at nå ned til ham, der er 40 trin ned... og så bor jeg bare heller ikke i det mest venlige område 

Anmeld

18. marts 2013

L&V

kriknu skriver:

En bære slynge.. Jeg har købt 2 mere nu her til når lillebror kommer..
Vores datter havde kolik så når hun fik de ture sku hun hænge og det bliver hårdt både for armene og ryggen men også for psyken da man føler sig ret låst.. Så når hun var i slyngen ku hun amme når hun ville, sove, føle tryghed og nærhed.

Og selv om lillebror forhåbentligt ik har kolik er det en skøn måde at ha sin baby helt tæt på og samtidig ku lave andet så som at lege med Laura som jo heller ik er så gammel

Anmeld

18. marts 2013

kriknu

22 skriver:

Strækviklen, stofbleer og vores fantastiske barnevogn. Nå ja, og så vores baby. Hun er også ret svær at undvære...

lyder godt at i ikke kunne undvære hende 

Jeg har bestemt heller ingen plan om at undvære min søn 

Strækvikle siger du, hvilket mærke? 

Anmeld

18. marts 2013

Thalia

Slyngerne, slyngevuggen og min kaffemaskine!

Anmeld

18. marts 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
kriknu skriver:

Jeg går udfra at i så bor i etagelejlighed?
 Hvilket jeg også gør, men vi har lukket altan, dog med 5 store vinduer der sagtens kan åbnes så der kun er 2 vinduer tilbage... tror du at det er fint nok som alternativ til at han skal stå nede i gården, jeg bor på 2. sal så det ville tage uendelig lang tid at nå ned til ham, der er 40 trin ned... og så bor jeg bare heller ikke i det mest venlige område 

Hej !
Jeg bor også i etage ejendom - vi gør det, når den bette skal sove, at hun kommer i tøjet, og så åbner vi terrassedøren - så tror sagtens du kan 'nøjes' med at åbne vinduer

Anmeld

18. marts 2013

tribk

kriknu skriver:

Jeg kan fortælle dig hvad jeg efterfølgende ville ønske jeg havde haft. En GYNGESTOL! Mit barn skreg og skreg i de første tre måneder og skulle rokkes og rokkes for at falde til ro. Og til sidst kunne jeg slet ikke rejse mig og gå rundt af træthed, så jeg forsøgte at rokke op og ned og frem og tilbage i sofaen, og det var sgu ligeså hårdt. Så GID jeg havde haft en gyngestol

Anmeld

18. marts 2013

EnGodMor

Jeg kan ikke undvære vand og varme til min baby

Af den grund at vi nu har måttet undvære både vand og varme i en uge nu, så finder man pludselig ud af, hvor afhængig man er af disse to ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.