MorDk skriver:
Igår var jeg ude og spise med min lille familie ♥
Ved siden af os sidder en anden familie. 2 voksne og 2 børn. Da De er gået og tjeneren kommer hen for at rydde af lyder der et SUK... jeg vender hovedet og ser til min STORE forargelse at familien har forladt et bord der ligner noget der er løgn! Der ligger mad ud over hele bordet samt spaghetti og kødsovs på gulvet og babystolen er SMURT ind i mad!
Tjeneren bider tænderne sammen og går igang med at rydde op! Jeg er målløs over at man i det MINDSTE ikke engang tørre maden op fra gulvet og tager det værste der ligger på bordet samt tørre stolen lidt af! Brugte servietter lå også bare "hulter til bulter" - Det lignede rent ud sagt en svinesti.
I min verden er det DÅRLIG opdragelse! Og forældrene er DÅRLIGE rollemodeller. (Ja det er min mening) Det gør man bare ikke!
Ville I forlade et bord der så sådan ud? Og ville I overhovedet lade børne SVINE så meget? Vi snakker om her om et barn på 5 år og et på 2½-3 år? Jeg er målløs!
Jeg har set det MANGE som i MAAAAAAAAAAAAANGGEEEEEE gange !!
Jeg er uddannet tjener, og nogle tænker at de altså betaler for at tjeneren rydder det op...
Jeg har tit jokket i remoulade og ketchup, pomfritter pølser osv! Og hvor både salt/peber, glas, borde stole osv bare er smadret ind i alverdens ulækre sager.
AD! Sådan får mine børn bestemt ikke lov til at sidde..
Anmeld