Restaurantbesøg/oprydning (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

K&S

MorDk skriver:

Igår var jeg ude og spise med min lille familie ♥

Ved siden af os sidder en anden familie. 2 voksne og 2 børn. Da De er gået og tjeneren kommer hen for at rydde af lyder der et SUK... jeg vender hovedet og ser til min STORE forargelse at familien har forladt et bord der ligner noget der er løgn! Der ligger mad ud over hele bordet samt spaghetti og kødsovs på gulvet og babystolen er SMURT ind i mad!  Tjeneren bider tænderne sammen og går igang med at rydde op! Jeg er målløs over at man i det MINDSTE ikke engang tørre maden op fra gulvet og tager det værste der ligger på bordet samt tørre stolen lidt af! Brugte servietter lå også bare "hulter til bulter" - Det lignede rent ud sagt en svinesti.

I min verden er det DÅRLIG opdragelse! Og forældrene er DÅRLIGE rollemodeller. (Ja det er min mening) Det gør man bare ikke!

Ville I forlade et bord der så sådan ud? Og ville I overhovedet lade børne SVINE så meget? Vi snakker om her om et barn på 5 år og et på 2½-3 år? Jeg er målløs!

Jeg samler altid madrester op fra bordet (evt. gulvet) + jeg tørrer bordet og Antons stol af med en vådserviet, inden vi forlader restautanten

Jeg synes, det er SÅ respektløst bare at forlade et bord, der ligner l***

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Laulund87

Man rydder da godt nok op efter sig selv og sine børn, alt andet er dårlig stil. Føj!

Anmeld

18. marts 2013

bøllen

MorDk skriver:

Ved siden af os sidder en anden familie. 2 voksne og 2 børn. Da De er gået og tjeneren kommer hen for at rydde af lyder der et SUK... jeg vender hovedet og ser til min STORE forargelse at familien har forladt et bord der ligner noget der er løgn! Der ligger mad ud over hele bordet samt spaghetti og kødsovs på gulvet og babystolen er SMURT ind i mad!  Tjeneren bider tænderne sammen og går igang med at rydde op! Jeg er målløs over at man i det MINDSTE ikke engang tørre maden op fra gulvet og tager det værste der ligger på bordet samt tørre stolen lidt af! Brugte servietter lå også bare "hulter til bulter" - Det lignede rent ud sagt en svinesti.

I min verden er det DÅRLIG opdragelse! Og forældrene er DÅRLIGE rollemodeller. (Ja det er min mening) Det gør man bare ikke!

Ville I forlade et bord der så sådan ud? Og ville I overhovedet lade børne SVINE så meget? Vi snakker om her om et barn på 5 år og et på 2½-3 år? Jeg er målløs!

Nej det ville jeg ikke , får faktisk ofte skæld ud af manden fordi jeg rydder for meget op ( samler tallerkner , affald på 1 , sætter stolene pænt )

men er nok miljøskadet, har haft min egen grillbar. Hvor vi serverede på tallerkner og satte virkelig pris på de folk som lige " hjalp " på en skide travl dag.

så her rydder vi op efter os

Anmeld

18. marts 2013

AnthonsMor

MorDk skriver:

Om der er børn med eller ej så sørger man da for, at det er til at håndtere for den stakkels tjener der går og rydder op efter folk!

Hold kæft det er dårlig stil af forældrene, også fordi børnene jo så ser, nå ja det er ok, for det gør mor og far jo!!!

Det kan jeg sgu godt forstå du er forarget over, og stakkels den tjener der skulle ordne det bagefter

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

Jeg kan sagtens forstå du er målløs, ville jeg også være.
Det er mangel på respekt overfor andre mennesker (i dette tilfælde tjeneren), man kan lige ordne det værste!!

Anmeld

18. marts 2013

MorDk

Miss-86 skriver:

Jeg kan sagtens forstå du er målløs, ville jeg også være.
Det er mangel på respekt overfor andre mennesker (i dette tilfælde tjeneren), man kan lige ordne det værste!!

JA det skulle man mene.... *SUK*

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

MorDk skriver:

JA det skulle man mene.... *SUK*

Ja, tænker bare, hvordan der mon ser ud hjemme hos sådanne mennesker :O

Anmeld

18. marts 2013

MorDk

Miss-86 skriver:

Ja, tænker bare, hvordan der mon ser ud hjemme hos sådanne mennesker :O

Ja det er et godt spørgsmål... men sikkert pænt og rydeligt

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

MorDk skriver:

Ja, det kan godt være - også mener de at når de er ude, så skal de ikke gøre en skid..

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

MorDk skriver:

Ja, det kan godt være - også mener de at når de er ude, så skal de ikke gøre en skid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.