Det når man ikke kan styrer sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

DKTiha skriver:

haha you go girl

- ahmen synes det er forfærdeligt at jeg kan spise toast på den måde, og drikke cola i laaaaange baner !! bvdr jeg blir fed inden jeg når og se mig om...

Føler mig som om jeg gøre noget jeg ikke må haha :p

Så må man bare træne det ekstra når man har født Hehe
Jeg har endda 2 kilo af mit yndlings slik på bordet og det eneste jeg tænkte var ostehapser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

DKTiha

MiichellaMalou skriver:

Føler mig som om jeg gøre noget jeg ikke må haha :p

Så må man bare træne det ekstra når man har født Hehe
Jeg har endda 2 kilo af mit yndlings slik på bordet og det eneste jeg tænkte var ostehapser.

hihi så er du hårdt ramt af ostehapsen lige nu

bare vent, det bliver værre endnu, og uanset hvad manden siger, så ska han bare tie stille og hente det hvis du ikke selv kan, ellers bliver man sku en kælling (haha det så sagt om mig selv )

i starten af min graviditet havde jeg ikke lyst til noget som helst... spiste faktisk kun 1 måltid.... , men så snart jeg nåede uge 25+ kom cola lysten... og toast, og den har så bare hængt ved og er 29 uger henne nu..

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

DKTiha skriver:

hihi så er du hårdt ramt af ostehapsen lige nu

bare vent, det bliver værre endnu, og uanset hvad manden siger, så ska han bare tie stille og hente det hvis du ikke selv kan, ellers bliver man sku en kælling (haha det så sagt om mig selv )

i starten af min graviditet havde jeg ikke lyst til noget som helst... spiste faktisk kun 1 måltid.... , men så snart jeg nåede uge 25+ kom cola lysten... og toast, og den har så bare hængt ved og er 29 uger henne nu..

Sådan havde jeg det også indtil jeg nåede uge 12 så kunne jeg begynde og spise igen ellers har jeg heller ikke rigtig haft spist. Men nu skal jeg helst have mad hele tiden for ikke at få kvalme.
Haha ja han skal bare marke ret :p
Men det jo helt vildt jeg heller vil have ostehapser end mit slik..

Anmeld

18. marts 2013

Tulle28

Jep, ved præcis hvordan du har det og sidder lige pt. med ikke bare een, men 2 thebirkes foran mig Der var 2 i fryseren, så hvorfor nøjes med en enkelt

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Tulle28 skriver:

Jep, ved præcis hvordan du har det og sidder lige pt. med ikke bare een, men 2 thebirkes foran mig Der var 2 i fryseren, så hvorfor nøjes med en enkelt

Lige præcis. hvorfor kun en når man kan spise dem alle

Anmeld

18. marts 2013

frkanonym

åh, jeg kender det alt for godt. dog med sådan en mærkelig ting som æg. jeg kan bare høre, hvordan de æg kalder på mig, at jeg skal koge dem og spise dem! og nååhja, så drikker jeg vidst også alt for meget cola 

...og jeg er  vidst ikke gravid

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

frkanonym skriver:

åh, jeg kender det alt for godt. dog med sådan en mærkelig ting som æg. jeg kan bare høre, hvordan de æg kalder på mig, at jeg skal koge dem og spise dem! og nååhja, så drikker jeg vidst også alt for meget cola 

...og jeg er  vidst ikke gravid

Årh blød kogte æg er også virkelig godt og jeg drikker nok også for meget cola..
Men det med ostehapser har jeg altid haft, det er så forfærdeligt de skal være så dyrer

Anmeld

18. marts 2013

frkanonym

MiichellaMalou skriver:

Årh blød kogte æg er også virkelig godt og jeg drikker nok også for meget cola..
Men det med ostehapser har jeg altid haft, det er så forfærdeligt de skal være så dyrer

ja, det er virkelig bare fantastisk! 

hehe, ja, det er træls, de er så dyre.

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

frkanonym skriver:

ja, det er virkelig bare fantastisk! 

hehe, ja, det er træls, de er så dyre.

Jeg synes også bare det er så Nederen jeg ikke kan spise blød kogte æg herefter jeg er blevet gravid. Kaster op af det og det smager ellers bare så godt..
Ja det er så trist de skal være så dyre 30kr for sådan en pakke med 18 i

Anmeld

18. marts 2013

frkanonym

MiichellaMalou skriver:

Jeg synes også bare det er så Nederen jeg ikke kan spise blød kogte æg herefter jeg er blevet gravid. Kaster op af det og det smager ellers bare så godt..
Ja det er så trist de skal være så dyre 30kr for sådan en pakke med 18 i

ej hvor surt! jeg har lige taget mig selv i at lave to blødkogte æg, røræg og to æggemadder 

-ja, det er godt nok dyrt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.