Det når man ikke kan styrer sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.245 visninger
21 svar
4 synes godt om
17. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Har lige fået købt ostehapser idag og er bare så sjælendet jeg får dem og elsker dem bare helt vildt at når jeg har fået det købt. Men æder hele pakken på ingen tid men idag fik jeg ordre på jeg ikke måtte og har kun spist tre indtil videre. Men nøj hvor kan jeg hører de kalder på mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

twinny

høhø.... jeg kender alt for godt. dog ikke med ostehaps. Men med aaaalt chokolade. Jeg kan bare æde en hel plade uden at blinke med øjne. Og min mand er flad af grin. (han får ikke noget Ej, han spiser ikke chokolade, så derfor.)

Anmeld

17. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

twinny skriver:

høhø.... jeg kender alt for godt. dog ikke med ostehaps. Men med aaaalt chokolade. Jeg kan bare æde en hel plade uden at blinke med øjne. Og min mand er flad af grin. (han får ikke noget Ej, han spiser ikke chokolade, så derfor.)

Hahah det sådan jeg har det med ostehapser.
Kan slet ikke klarer så meget chokolade.. Men ostehapser er bare et hit for mig. :p

Anmeld

17. marts 2013

DKTiha

Jeg har det på samme måde... dog bare med billig cola lige i øjeblikket, og det skal bare være det billige mærke, og inden jeg har set mig om har jeg drukket 2 liter ..

også spiser jeg ENORMT meget toast uden noget som helst på, bare tørt og ulækkert, men det så jeg kan hører posen kalde på mig og den skriger bare "tøm mig inden andre gør det"

Anmeld

17. marts 2013

twinny

DKTiha skriver:

Jeg har det på samme måde... dog bare med billig cola lige i øjeblikket, og det skal bare være det billige mærke, og inden jeg har set mig om har jeg drukket 2 liter ..

også spiser jeg ENORMT meget toast uden noget som helst på, bare tørt og ulækkert, men det så jeg kan hører posen kalde på mig og den skriger bare "tøm mig inden andre gør det"

hahaha..... Hvor jeg kender det...

Sidder her og griner.... Men men men jeg har liget ædt en hel rulle smil chokolade.

Anmeld

17. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

DKTiha skriver:

Hold da op to liter jeg kan slet ikke li billig cola efter jeg er blevet gravid det skal være Coca cola meget mærkeligt.
Er det ikke kedeligt med tør toast bare jeg skal altid have noget på Hehe :p

Ja de der ostehapser kalder også bare på mig at jeg skal tømme den.
Puha får slet ikke noget søvn før jeg har gjort det hahah

Anmeld

17. marts 2013

DKTiha

MiichellaMalou skriver:

Hold da op to liter jeg kan slet ikke li billig cola efter jeg er blevet gravid det skal være Coca cola meget mærkeligt.
Er det ikke kedeligt med tør toast bare jeg skal altid have noget på Hehe :p

Ja de der ostehapser kalder også bare på mig at jeg skal tømme den.
Puha får slet ikke noget søvn før jeg har gjort det hahah

haha før hen kunne jeg heller ikke fordrage det billige lort, men nu... nøj det ligger godt i maven

- jeg synes bare det er SUPER himmelsk at spise tørt toast - spørg mig ikke om hvorfor, men kæft mann, bare jeg ser min kæreste smøre smør på eller lign er jeg ved at gå helt ud af mit gode skind og siger bare til ham at det er synd for toasten at den skal ødelægges med smør eller andet..

og angrib du bare pakken det synes jeg godt man kan tillade sig

Anmeld

17. marts 2013

DKTiha

twinny skriver:

hahaha..... Hvor jeg kender det...

Sidder her og griner.... Men men men jeg har liget ædt en hel rulle smil chokolade.

årh og det er bare god chokolade nam nam naaaaam !!!

Anmeld

17. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

DKTiha skriver:

haha før hen kunne jeg heller ikke fordrage det billige lort, men nu... nøj det ligger godt i maven

- jeg synes bare det er SUPER himmelsk at spise tørt toast - spørg mig ikke om hvorfor, men kæft mann, bare jeg ser min kæreste smøre smør på eller lign er jeg ved at gå helt ud af mit gode skind og siger bare til ham at det er synd for toasten at den skal ødelægges med smør eller andet..

og angrib du bare pakken det synes jeg godt man kan tillade sig

Hahah kender det virkelig godt man står bare hvordan kan du dog ødelægge det gode mad haha.
Er også bukket under har hentet pakken og sidder forsigtig og åbner hver enkelt så min kæreste ikke vågner. Så må jeg tage skideballaden imorgen :p

Anmeld

17. marts 2013

DKTiha

MiichellaMalou skriver:

Hahah kender det virkelig godt man står bare hvordan kan du dog ødelægge det gode mad haha.
Er også bukket under har hentet pakken og sidder forsigtig og åbner hver enkelt så min kæreste ikke vågner. Så må jeg tage skideballaden imorgen :p

haha you go girl

- ahmen synes det er forfærdeligt at jeg kan spise toast på den måde, og drikke cola i laaaaange baner !! bvdr jeg blir fed inden jeg når og se mig om...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.