hej

jeg skiver ano. da jeg ikke ønsker far skal kunne google mig, da jeg endnu ikke har taget min beslutning.
jeg vil høre om jeg kan nægte ham at se sin baby(når den bliver født), indtil vi har været fordi staten og fået fastsat samvær?
dette er noget jeg tænker over, da vi p.t. ikke er enige om samvær omkring baby.
- ham og jeg er ikke komme godt fra hinanden, da han har løget meget for mig, og udsat mig og mit andet barn(fra andet forhold) for meget besvær, og af den grund stoler jeg slet ikke på ham. han mener fx. at han skal have baby lige fra starten, hvert weekendt. og han har sagt at han ikke ville tænke på om barnet har brug for mor mere nogle gange, en far(morsyge), der mener jeg at barnet skal kunne få opfyldt sine behov og blive hos mor. og self. omvendt hvis barnet har brug for sin far, så skal det over til far.
- jeg går meget ind for baby/barns behov og ønsker om samvær, og det kan han ikke forstå. - han tænker mere på sig selv, og mener selvom baby/barn ikke vil hjem til far SKAL det af sted, og det mener jeg er forkert.
dertil ønsker jeg heller ikke og side og skændes med ham under første besøg, men kunne side stille og roligt og kun tænke på baby uden at vi(baby og jeg) bliver stresset over at mor og far ikke er enige.
kan jeg nægte/tillade mig, at han ikke må se baby til vi har fået fastsat samvær hos staten?
undskyld hvis det blev rodet
tak fordi du læste

håber på din mening, uden at være for hård
Anmeld