Anonym skriver:
Jeg havde også selv tnkt tanken, at når de to børn skulle mødes, så kunne det bare være til en almindelig legeaftale. Altså hvor vi kom på besøg nogen timer og legede også lørte hjem igen, og sådan kunne det jo foregå i et stykke tid også lige så stille trappe det op.
Vi bor en times kørsel fra hinanden, og derfor ses vi i forvejen ikke hianden så tit, faktisk kun en gang om ugen, hvor han er her, og der kommer han jo først omkring kl20 når min datter sover og kører hjem igen ved midnat.
så derfor kunne der også være rart hvis, min datter snart stiftede bekendskab til ham, for så kunne han jo også komme tidligere, altså mens hun var vågen.
Men vi tager det ret stille og roligt begge to, og ingen af os ønsker at forhaste os ind i tingene, især mht børnene
jamen som opstart så inviter fyren en weekend evt fredag aften til spisning så din pige kan se ham, lad ham overnatte og så er hun ikke forvirret over om hvor han er dagen efter. eller tag en hel lørdag eller søn dag sammen i dagtimerne og lav noget din datter elsker, så det hele er fra hendes perspektiv en rigtig god dag...
Anmeld