Ny partner...og et ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej

Sagen er den at jeg har mødt en fyr 

Vi har set hinanden siden d 29 dec 2012

Jeg har en dattter på 3år og har hende 24/7 hele året rundt.

Han har en søn på 3 år, som han har hver anden weekend.

Hvornår ville I introducere børnene for hinanden? eller ham for min datter?

KH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Mum33

Kommer an på hvor sikker du er på forholdet, og hvor mange andre hun har mødt. Hvis du tror på det bliver Jer, og hun ikke har mødt "andre potentielle fædre", så kunne påske være en fin anledning :-)

Anmeld

17. marts 2013

kriknu

Jeg vil sige at det kommer meget an på hvor sikker du er på forholdet, og så tror jeg måske at jeg ville starte med at du bare introducerede hende for ham som at han er din ven, og så holde igen med kysseriet og den kærlige snak 

Anmeld

17. marts 2013

Anonym8827

Hm, min kæreste lod mig se hans søn, da vi kun havde været sammen i 3 uger ca. Hvilket gjorder mig lidt nervøs, Men han var virkelig sikker, og jeg er stadig sammen med ham, og har fået en fantastisk pap-søn vi har til Maj været sammen i 1 år

Med børnene, tror jeg at en mini ferie kunne være godt at mødes. Så de kunne få deres tid som de behøver

Anmeld

17. marts 2013

optimistmor

jeg ville vente til det første ca halve år i forholdet i hvertfald med fyrens barn. ikke fra man møder hinanden første gang. men når man træder ind og siger man er i forhold. ville nok starte med datteren først, for hvis fyren ikke kan fungere med en hverdag med dit barn alene, er der ingen grund til det andet barn skal indvolveres, som du selv nævner er det kun hver anden weekend han har sin søn,og synes det virker for tidligt her, da denne dreng måske kan føle sig tilsidesat når han så er på samvær og ikke har farens fulde opmærksomhed længere... så vent :-)

hvor længe varer samværet? hele weekenden eller? for hvis det hedder fre, lør, søn. når så i starter op vil jeg starte op hos fyren så hans barn ikke bliver skræmt. dvs nogle timer af gangen. som venner og børnene kan lege men uden i behøver spise sammen osv... gør det nogle mdr. (der er jo kun samvær hver anden weekend)  og trap stille op børnene er jo så små og ingen grund til at ødelægge dem af allerede nu ;-)

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

E. B. skriver:

Kommer an på hvor sikker du er på forholdet, og hvor mange andre hun har mødt. Hvis du tror på det bliver Jer, og hun ikke har mødt "andre potentielle fædre", så kunne påske være en fin anledning :-)

tak for svar.

Hun har mødt en anden før og det er nu et halvt år siden, og det brud har overhovedet ikke påvirket hende.

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

kriknu skriver:

Jeg vil sige at det kommer meget an på hvor sikker du er på forholdet, og så tror jeg måske at jeg ville starte med at du bare introducerede hende for ham som at han er din ven, og så holde igen med kysseriet og den kærlige snak 

Jeg er meget sikker

Jeg havde også tænkt, at i det første lange stykke tid, at vi ikke skulle have nogen form for fysisk kontakt eller overnatninger.

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

Mitallerstørsteønske skriver:

Hm, min kæreste lod mig se hans søn, da vi kun havde været sammen i 3 uger ca. Hvilket gjorder mig lidt nervøs, Men han var virkelig sikker, og jeg er stadig sammen med ham, og har fået en fantastisk pap-søn vi har til Maj været sammen i 1 år

Med børnene, tror jeg at en mini ferie kunne være godt at mødes. Så de kunne få deres tid som de behøver

hej

Det var da en dejlig historie med dig og din kæreste, selvom du var lidt skeptisk i starten.

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

optimistmor skriver:

jeg ville vente til det første ca halve år i forholdet i hvertfald med fyrens barn. ikke fra man møder hinanden første gang. men når man træder ind og siger man er i forhold. ville nok starte med datteren først, for hvis fyren ikke kan fungere med en hverdag med dit barn alene, er der ingen grund til det andet barn skal indvolveres, som du selv nævner er det kun hver anden weekend han har sin søn,og synes det virker for tidligt her, da denne dreng måske kan føle sig tilsidesat når han så er på samvær og ikke har farens fulde opmærksomhed længere... så vent :-)

hvor længe varer samværet? hele weekenden eller? for hvis det hedder fre, lør, søn. når så i starter op vil jeg starte op hos fyren så hans barn ikke bliver skræmt. dvs nogle timer af gangen. som venner og børnene kan lege men uden i behøver spise sammen osv... gør det nogle mdr. (der er jo kun samvær hver anden weekend)  og trap stille op børnene er jo så små og ingen grund til at ødelægge dem af allerede nu ;-)

Jeg havde også selv tnkt tanken, at når de to børn skulle mødes, så kunne det bare være til en almindelig legeaftale. Altså hvor vi kom på besøg nogen timer og legede også lørte hjem igen, og sådan kunne det jo foregå i et stykke tid også lige så stille trappe det op.

Vi bor en times kørsel fra hinanden, og derfor ses vi i forvejen ikke hianden så tit, faktisk kun en gang om ugen, hvor han er her, og der kommer han jo først omkring kl20 når min datter sover og kører hjem igen ved midnat.

så derfor kunne der også være rart hvis, min datter snart stiftede bekendskab til ham, for så kunne han jo også komme tidligere, altså mens hun var vågen.

Men vi tager det ret stille og roligt begge to, og ingen af os ønsker at forhaste os ind i tingene, især mht børnene

Anmeld

17. marts 2013

kriknu

Anonym skriver:

Jeg er meget sikker

Jeg havde også tænkt, at i det første lange stykke tid, at vi ikke skulle have nogen form for fysisk kontakt eller overnatninger.

Hvis hans søn er med kan i jo altid spørge ungerne, f.eks. hvis i er hos dig så spørge din datter om (hvis vi nu siger han hedder Jonas) så spørg hende om ikke Jonas og hans far skal sove her så de kan lege sammen lidt længere og spise morgen mad, eller sådan noget 

Og så hvis i har lyst kan i jo sove sammen inde ved dig og så stå tidligere op end ungerne og liste ham ind på sofaen eller begge to sove inde på sofaen hvis der er to 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.