x factor deltagere.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2013

BetonSlotsPrinsesserne

sandramor skriver:

Hej piger

sad lige og surfede rundt på youtube og fandt dette med Martin som vandt x factor.... for pokker altså hvor var han dog skide god!!!

efter min mening er han faktisk den bedste der har været med eller ihvertfald den bedste der har vundet

hvem sys i har været den allerbedste ???

Sveinur og Linda ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

Monski

Månsson skriver:

Thomas, morten benjamin, sveinur og chresten er dem jeg husker der har gjord størst indtryk på mig

Vi må næsten have præcis samme musiksmag

Anmeld

16. marts 2013

L&V

Monski skriver:

Vi må næsten have præcis samme musiksmag

Lidt anderledes rocket så køre det

Anmeld

16. marts 2013

Loa

Jeg kunne nu godt lidt Thomas og Ida

Synes ingen fra i år er noget at råbe hurra for

Anmeld

17. marts 2013

PernilleogLouis

Martin Og Basim havde altså også et eller andet

Anmeld

17. marts 2013

Moma

Ida er helt klart den bedste. I år er programmet en skandale især nu hvor Amanda er blevet stemt ud. Det er virkeligt skandsløst men det er the name of the game. 

Anmeld

17. marts 2013

sandramor

Månsson skriver:

Thomas, morten benjamin, sveinur og chresten er dem jeg husker der har gjord størst indtryk på mig

Morten benjamin var jeg også heeelt vild med
Og håber da på cresten vinder i år...

Anmeld

17. marts 2013

sandramor

Kia2013 skriver:

Jeg syntes også Martin har været klart den bedste, det ærger mig gang på gang at han ikke har udgivet mere end den ene cd - han arbejder dog vist stadig med musik, men ikke selv som sanger...

Ellers er der ikke rigtig nogen der gjorde det vilde indtryk på mig... der var dog én der hed Anna (rødhåret) for nogle år siden, som var virkelig god, men hun blev også stemt hjem før finalen desværre. Sveinur kunne jeg jo egentlig også ret godt lide.

Thomas var ikke lige min stil, Sarah kunne jo ikke engang synge og Ida var da godt nok kedelig. Linda var sej nok dengang, men det gik hurtigt fløjten. 

men håber da at Chresten vinder i år 

Ja jeg var virkelig imponeret over den søde unge mand som bare ku synge nærmest alt man satte ham til
Og så formåede han at holde begge ben solidt plantet på jorden under det hele

Ida var god til at synge men gaaaaab hun var kedelig...

Anmeld

17. marts 2013

FrkZier

sandramor skriver:

Hej piger

sad lige og surfede rundt på youtube og fandt dette med Martin som vandt x factor.... for pokker altså hvor var han dog skide god!!!

efter min mening er han faktisk den bedste der har været med eller ihvertfald den bedste der har vundet

hvem sys i har været den allerbedste ???

dem jeg husker bedst må være Laura, Linda og Line - ved ikke nødvendigvis om det er dem jeg synes er bedst, men det ihvertfald dem der sidder fast

Anmeld

17. marts 2013

HopinWishin

Jeg tror min yndlings var Thomas Ring =)

I år sys jeg slet ik det er godt desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.