x factor deltagere.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
20 svar
8 synes godt om
16. marts 2013

sandramor

Hej piger

sad lige og surfede rundt på youtube og fandt dette med Martin som vandt x factor.... for pokker altså hvor var han dog skide god!!!

efter min mening er han faktisk den bedste der har været med eller ihvertfald den bedste der har vundet

hvem sys i har været den allerbedste ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

sandramor

nååååh ja linket selvfølgelig

http://www.youtube.com/watch?v=7d4j6ZuzoCk

Anmeld

16. marts 2013

L&V

sandramor skriver:

Hej piger

sad lige og surfede rundt på youtube og fandt dette med Martin som vandt x factor.... for pokker altså hvor var han dog skide god!!!

efter min mening er han faktisk den bedste der har været med eller ihvertfald den bedste der har vundet

hvem sys i har været den allerbedste ???

Thomas, morten benjamin, sveinur og chresten er dem jeg husker der har gjord størst indtryk på mig

Anmeld

16. marts 2013

twinny

Månsson skriver:

Thomas, morten benjamin, sveinur og chresten er dem jeg husker der har gjord størst indtryk på mig

Næsten enig. 

Jeg skifter dog chresten ud med Jesper. Og kaster morten benjamin væk. Haha. 

Anmeld

16. marts 2013

Victoria2013

Jeg syntes også Martin har været klart den bedste, det ærger mig gang på gang at han ikke har udgivet mere end den ene cd - han arbejder dog vist stadig med musik, men ikke selv som sanger...

Ellers er der ikke rigtig nogen der gjorde det vilde indtryk på mig... der var dog én der hed Anna (rødhåret) for nogle år siden, som var virkelig god, men hun blev også stemt hjem før finalen desværre. Sveinur kunne jeg jo egentlig også ret godt lide.

Thomas var ikke lige min stil, Sarah kunne jo ikke engang synge og Ida var da godt nok kedelig. Linda var sej nok dengang, men det gik hurtigt fløjten. 

men håber da at Chresten vinder i år 

Anmeld

16. marts 2013

L&V

twinny skriver:

Næsten enig. 

Jeg skifter dog chresten ud med Jesper. Og kaster morten benjamin væk. Haha. 

Hvem fanden er Jesper?

Anmeld

16. marts 2013

twinny

Månsson skriver:

Hvem fanden er Jesper?

Hehe. Han var samme år som thomas. Blev nummer tre.  Han kom ind med guitar Og sang message. 

har ud givet for nyligt glorius (Staves) sådan et dansenummer. 

Anmeld

16. marts 2013

L&V

twinny skriver:

Hehe. Han var samme år som thomas. Blev nummer tre.  Han kom ind med guitar Og sang message. 

har ud givet for nyligt glorius (Staves) sådan et dansenummer. 

Nåh ham lille myr der.. Det er nok fordi den kategori ikke eksistere i mit univers he he

Anmeld

16. marts 2013

twinny

Månsson skriver:

Nåh ham lille myr der.. Det er nok fordi den kategori ikke eksistere i mit univers he he

Åhhh han var så skøn, da han kom ind med sine flotte brune øjne. Sådan en sød lille knægt.

Anmeld

16. marts 2013

L&V

twinny skriver:

H

Åhhh han var så skøn, da han kom ind med sine flotte brune øjne. Sådan en sød lille knægt.

Ha ha hvor fint..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.