Min far er syg ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.457 visninger
27 svar
1 synes godt om
16. marts 2013

anynom

Vi kommer lige fra et besøg hos mine forældre hvor min far fortæller, at han har fået konstateret KOL med en lungefunktion på 47%. Han skal til scanning på mandag fordi de kunne se noget mere på hans lungerøntgen.
Han brød sammen inden han fik fortalt mig det så han sagde det til min mand i stedet - det var nok lettere for ham. Nu sidder jeg og kigger på min pige - hans første og eneste barnebarn - og tænker på min egen bedstefar. Ham, som ikke kunne holde til at lege med mig og min lillebror fordi han ikke havde luft til det, ham, som sad med et iltapperat til min konfirmation og forøvrigt døde samme år.
Det er ikke sjovt når man finder ud af, at ens far er et menneske og det er slet ikke sjovt at manden i mit liv, ham som altid har været der skal dø.
Tak for at du læste med, jeg trænger sådan til at få luft.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

Frk.S

Mange tanker til dig. 

Anmeld

16. marts 2013

anynom

Frk.S skriver:

Mange tanker til dig. 

Mange tak

Anmeld

16. marts 2013

esioul

JulieWH skriver:

Vi kommer lige fra et besøg hos mine forældre hvor min far fortæller, at han har fået konstateret KOL med en lungefunktion på 47%. Han skal til scanning på mandag fordi de kunne se noget mere på hans lungerøntgen.
Han brød sammen inden han fik fortalt mig det så han sagde det til min mand i stedet - det var nok lettere for ham. Nu sidder jeg og kigger på min pige - hans første og eneste barnebarn - og tænker på min egen bedstefar. Ham, som ikke kunne holde til at lege med mig og min lillebror fordi han ikke havde luft til det, ham, som sad med et iltapperat til min konfirmation og forøvrigt døde samme år.
Det er ikke sjovt når man finder ud af, at ens far er et menneske og det er slet ikke sjovt at manden i mit liv, ham som altid har været der skal dø.

Øv. Det gør mig ondt at høre. De bedste tanker herfra

Anmeld

16. marts 2013

anynom

esioul skriver:

Øv. Det gør mig ondt at høre. De bedste tanker herfra

Mange tak

Anmeld

16. marts 2013

Victoriasmor88

Puha, jeg føler virkelig med dig.. Jeg er selv på lungemedicinsk, så skulle du have spørgsmål er du velkommen til st skrive privat 

Anmeld

16. marts 2013

tarkoflen

Puha det gør mig ondt! Jeg håber de kan gøre noget for at han får en bedre livskvalitet og god behandling, så det bliver udholdeligt for ham! Er en transplantation en mulighed eller gør man ikke det ved kol patienter?

Stort kram

Anmeld

16. marts 2013

anynom

Prinsesse2ben skriver:

Puha, jeg føler virkelig med dig.. Jeg er selv på lungemedicinsk, så skulle du have spørgsmål er du velkommen til st skrive privat 

Tak, det kan være jeg benytter mig af det - lige nu ved jeg hverken fra eller til..

Anmeld

16. marts 2013

anynom

tarkoflen skriver:

Puha det gør mig ondt! Jeg håber de kan gøre noget for at han får en bedre livskvalitet og god behandling, så det bliver udholdeligt for ham! Er en transplantation en mulighed eller gør man ikke det ved kol patienter?

Stort kram

Mange tak.
Jeg tror ikke transplantation er en mulighed, under alle omstændigheder kan jeg ikke forestille mig at min far vil gå med til det :/

Anmeld

16. marts 2013

Wimmie

JulieWH skriver:

Kram - det må simpelthen være noget af det værste i verden 

Både som den lidende men også som de pårørende at overvære.

Var i observationspraktik i sidste uge på sygehus og så mange KOL-patienter; det skar i hjertet 

Kæmpe kram 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.