Forstår det ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2013

Kløver

lottepigen12 skriver:

Okay hvorfor snakke med lægen? Ja vil også mene den er meget positiv.. 

Det var mere hvis æl og mens ligger stort set samtidig i hver cyklus så er vhancen for graviditet jo meget lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

Kløver

Krussedulle skriver:

Tillader mig lige at svare!

Hvis du har ægløsning nu, men får din mens om et par dage, vil et evt befrugtet æg, ikke kunne nå at sætte sig fast.

Med mindre du har haft en ægløsning tidligere i din cyklus.

Gav det mening?

Ih nu har mobilen igen ikke registreret mit svar, nå men tak, tror du har uddybet det for mig, så behøver ikke supplere op

Anmeld

16. marts 2013

Krussedulle

Maja84 skriver:

Ih nu har mobilen igen ikke registreret mit svar, nå men tak, tror du har uddybet det for mig, så behøver ikke supplere op

Så du var offline, så tillod mig at uddybe

Anmeld

16. marts 2013

Kløver

Krussedulle skriver:

Så du var offline, så tillod mig at uddybe

Ja er på fra mobilen, så hopper ind og ud af nettet og så logger den hele tiden ind og ud, det samme sker på face, også selvom jeg måske kun skifter mellem fanebladene i internettet

Men mange tak, du svarede stort set hvad jeg selv havde skrevet men som mobilen ikke registrerede

Anmeld

16. marts 2013

Krussedulle

Maja84 skriver:

Ja er på fra mobilen, så hopper ind og ud af nettet og så logger den hele tiden ind og ud, det samme sker på face, også selvom jeg måske kun skifter mellem fanebladene i internettet

Men mange tak, du svarede stort set hvad jeg selv havde skrevet men som mobilen ikke registrerede

Så var det da godt at vi var enige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.