Forstår det ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
14 svar
3 synes godt om
15. marts 2013

babyonboard

Hej alle jer på baby.dk

Jeg har i denne måned testet med æg test for at se hvornår jeg har ægløsning. Jeg havde min mens sidste gang den 15.02.13 og forventede derfor min mens idag, men har haft lidt ondt i højre side af underlivet så tænkte jeg lige kunne prøve for sjov om det var en ægløsning jeg måske havde og forventede overhovedet ikke at den ville være positiv. Plejer ikke at teste en uge før min mens men vil da mene denne test er positiv, men hvad sker der lige for det, er det overhovedet muligt den er positiv på min mens dag? Ja er snot forvirret og har virkelig brug for jeres hjælp.. min mens plejer at være rimelig regelmæssig. Så hvad siger i piger kan det lade sig gøre at jeg har ægløsning i dag? 

Hilsen charlotte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

ønskebørn74

lottepigen12 skriver:

Hej alle jer på baby.dk

Jeg har i denne måned testet med æg test for at se hvornår jeg har ægløsning. Jeg havde min mens sidste gang den 15.02.13 og forventede derfor min mens idag, men har haft lidt ondt i højre side af underlivet så tænkte jeg lige kunne prøve for sjov om det var en ægløsning jeg måske havde og forventede overhovedet ikke at den ville være positiv. Plejer ikke at teste en uge før min mens men vil da mene denne test er positiv, men hvad sker der lige for det, er det overhovedet muligt den er positiv på min mens dag? Ja er snot forvirret og har virkelig brug for jeres hjælp.. min mens plejer at være rimelig regelmæssig. Så hvad siger i piger kan det lade sig gøre at jeg har ægløsning i dag? 

Hilsen charlotte

Skynd dig at tage en graviditetstest.. En ægløsningstest slår også ud på graviditet.. Men ikke omvendt..

Anmeld

15. marts 2013

babyonboard

Jeg har taget en graviditetstest men den er negativ, så er bare mega lost aner ikke hvad der forgår...

og tak for dit svar..

Anmeld

15. marts 2013

Hullabullabulla

lottepigen12 skriver:

Hej alle jer på baby.dk

Hilsen charlotte

Tjaeh altså jeg ville da hoppe på manden bare sådan for en sikkerheds skyld

Har også hørt om nogle der kan teste positiv med æl test et par dage før en graviditetstest kan vise positiv - men det kan også være din mens/æl lige skal drille dig lidt..

for at den snart er der

Anmeld

16. marts 2013

ekebiv

lottepigen12 skriver:

Hej alle jer på baby.dk

Hilsen charlotte

Jeg har prøvet det samme og blev også helt forvirret men jeg spurgte herinde og fik af vide at det var meget normalt så skynd dig at springe på manden.

Anmeld

16. marts 2013

babyonboard

Tak for jeres svar, Ja vi tog også lige en tur på lagnerne  Men troede ikke det kunne lade sig gøre at teste positiv for æg på sin dag for mens, men man har jo lov til at blive overrasket, det kan jo også være derfor jeg ikke er blevet gravid endnu, for jeg har jo hele tiden troet min ægløsning lå midt i måneden. Det er da heller ikke til at finde ud af..

Anmeld

16. marts 2013

Kløver

Tja den er godt nok positiv, hvis du får mens inden længe ville jeg nok råde til at snakke med lægen. Indtil da er det bare om at hoppe i lagnerne

Anmeld

16. marts 2013

babyonboard

Maja84 skriver:

Tja den er godt nok positiv, hvis du får mens inden længe ville jeg nok råde til at snakke med lægen. Indtil da er det bare om at hoppe i lagnerne

Okay hvorfor snakke med lægen? Ja vil også mene den er meget positiv.. 

Anmeld

16. marts 2013

babyonboard

Maja84 skriver:

og tak for dit svar..

Anmeld

16. marts 2013

Krussedulle

lottepigen12 skriver:

Okay hvorfor snakke med lægen? Ja vil også mene den er meget positiv.. 

Tillader mig lige at svare!

Hvis du har ægløsning nu, men får din mens om et par dage, vil et evt befrugtet æg, ikke kunne nå at sætte sig fast.

Med mindre du har haft en ægløsning tidligere i din cyklus.

Gav det mening?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.