Hader det (Økonomi)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

Troldemommi

Det lyder jo helt vildt hårdt, 2 voksne og en tre årig der kan klare sig for kun 500 kr om måneden, hvordan gør i?

Kan i ikke snakke med jeres bank og få et større rådighedsbeløb?

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

Har vi også hænger på bolig plus lejlighed og så har manden en kæmpe gæld (hus og lejlighed med en eks) vi betale af på

sygt

kan i ikke ringe rundt ligesom i luksus fælden og få lavet rente stop eller få samlet nogle lån??

Anmeld

15. marts 2013

Lady Marion <3

Øv øv kan i ikke ringe til luksusfælden ??

Min veninde deltog forrig tirsdag og har nydt godt af deres hjælp .. Ville ønske jeg kunne sende noget mad direkte i jeres retning

Anmeld

15. marts 2013

FamilienSørensen

Anonym skriver:

Hader det !!! hader ikke at kunne brug bare lidt penge..

Hader at man ikke kan købe lidt nyt tøj (går i det samme tøj, som da jeg ventede vores datter for 3 år siden)..

Hader man ikke kan købe mere frokost på jobbet, vist de to stykke rugbrød ikke mætter.

Hader at skulle sige nej til en enkel kop kaffe på cafe, fordi man ikke har råd.

Hader at skulle gå sulten i seng, fordi der ikke lige er til aftensmad.

Er træt af at sove fra sulten, men håber vi går mod bedre tider. Ville ikke noget med tråden, havde bare behov for at få det ud

Hejsa.

Jeg ønsker inderligt at hjælpe dig. Jeg har i en periode i mit liv sultet og ønsker det ikke for nogen.

Nu vil jeg på ingen måder have dig til at fortælle noget, der kunne afsløre din identitet.
Jeg ved derfor ikke hvilken situation du står i, og du behøver ikke uddybe noget som helst for mig, dog vil jeg henvise dig til

http://www.familiehjaelpen.dk  som er en organisation som primær hjælper børnefamilier, også med mad og økonomi.

https://www.moedrehjaelpen.dk/ som er en privat organisation som hjælper mødre og deres børn, og de kunne aldrig drømme om at lade dig og dine børn sulte.

Umiddelbart kender jeg ikke nogen organisationer som hjælper familier unden børn, og det er jeg ked af, for det kunne være at du/I står i den situation.

Jeg håber at det kan hjælpe. Og jeg ved det lyder mega mærkeligt, men hvis du bor i nærheden af Randers, så er du ( inderligt med hånden på hjertet ) mere end velkommen til at komme hjem til mig og få mad, jeg ville invitere dig på stedet!!

Send endelig en PB hvis det er tilfældet.

Jeg håber inderligt at du snart får den hjælp du i Danmark har ret til, for at sulte når du bor i Danmark er ikke et værdigt liv.

Anmeld

15. marts 2013

C-Dog

Ej får din datter så heller ikke mad?
Husker tydeligt før min mand og jeg fik børn og måtte leve af kærlighed og postevand, det var ikke altid lige sjovt! Men med et barn går det jo ikke. Slet ikke. Har i prøvet alt? Hvad med at sælge ud af barnets tøj måske? Få et ekstra job som pizzabud, sælger, avisrute, bare noget der kan gi lidt luft

Anmeld

15. marts 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Hader at man ikke kan købe lidt nyt tøj (går i det samme tøj, som da jeg ventede vores datter for 3 år siden)..

Hader man ikke kan købe mere frokost på jobbet, vist de to stykke rugbrød ikke mætter.

Hader at skulle sige nej til en enkel kop kaffe på cafe, fordi man ikke har råd.

Er træt af at sove fra sulten, men håber vi går mod bedre tider. Ville ikke noget med tråden, havde bare behov for at få det ud

500 kr det lyder usandsynligt ? Kan der have noget at gøre med gæld?

Anmeld

15. marts 2013

4xGreve

Anonym skriver:

åhh kender så godt den følse og hopper med på vognene!

der er ikke noget mere deprimerende end mangel på penge! men må dog inderømme herhjemme går vi ikke sultne i seng og da slet ikke ungerne men alt det sjove det er der ikke rigtigt råd til!

og nyt tøj ja det er faktisk kun til ungerne medminder vi snakker fødselsdagsgaver fra familie mm. (og så dum som jeg er så er jeg god til at bruge mine fødselsdags gaver (feks. gavekort) på ungerne eller hvis vi får penge at bruge dem på at lave noget sjovt sammen med ungerne)  men i mit hovede er der aldrig plads til mig selv før ungerne og jeg har ikke engang en søster jeg kan arve fedt tøj fra når hun hun smider ud for at få plads til nyt, eller ændre stil mm. for vi er to meget forskellige str. hehe.

men se lyst på det en dag ude i fremtiden må det da lysne! jeg ihvertfald alt hvad jeg har og ejer

Anmeld

15. marts 2013

Zelinasmor

Man kan da ikke forsørge et barn og to voksne for 500kr det er jo uansvarligt.. Kan i ikke få sat afbetalinger af lån ned? Flytte til et billigere sted?? Det er jo for sindssygt! 

Anmeld

15. marts 2013

Mormilla

ej hvor må det være hårdt!!!! Jeg synes os at i burde snakke med nogen omkring de lån fordi 500kr om mån er da ikke nok at leve for! Jeg håber at i kan snakke med banken så i kan få noget mere at leve for. Stort kram her fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.