Hader det (Økonomi)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
18 svar
10 synes godt om
15. marts 2013

Anonym trådstarter

Hader det !!! hader ikke at kunne brug bare lidt penge..

Hader at man ikke kan købe lidt nyt tøj (går i det samme tøj, som da jeg ventede vores datter for 3 år siden)..

Hader man ikke kan købe mere frokost på jobbet, vist de to stykke rugbrød ikke mætter.

Hader at skulle sige nej til en enkel kop kaffe på cafe, fordi man ikke har råd.

Hader at skulle gå sulten i seng, fordi der ikke lige er til aftensmad.

Er træt af at sove fra sulten, men håber vi går mod bedre tider. Ville ikke noget med tråden, havde bare behov for at få det ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

Hader at man ikke kan købe lidt nyt tøj (går i det samme tøj, som da jeg ventede vores datter for 3 år siden)..

Hader man ikke kan købe mere frokost på jobbet, vist de to stykke rugbrød ikke mætter.

Hader at skulle sige nej til en enkel kop kaffe på cafe, fordi man ikke har råd.

Er træt af at sove fra sulten, men håber vi går mod bedre tider. Ville ikke noget med tråden, havde bare behov for at få det ud

det lyder ikke sjovt..

Anmeld

15. marts 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det lyder slemt ikke at have råd til aftensmad! Det burde ikke forekomme i Danmark. Håber på lysere tider for dig og dine. 

Anmeld

15. marts 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hvordan kan det være at du må gå sulten i seng? Har du ingen indtægt?

Det lyder ikke særlig fedt, håber det vender for dig.

/Fenja

Anmeld

15. marts 2013

B&J

jeg sender dig en kæmpe krammer, ja det er møg hårdt at side så hårdt i det, men der er ikke noget i kan gøre for i ikke sidder så hårdt i det, for alle burde kunne få mad på bordet

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Det lyder slemt ikke at have råd til aftensmad! Det burde ikke forekomme i Danmark. Håber på lysere tider for dig og dine. 

Når alle regninger er betalt, er der 500.- tilbage til mand, barn og jeg. Ved det kan lad sige gøre, men det er svært

Anmeld

15. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

Når alle regninger er betalt, er der 500.- tilbage til mand, barn og jeg. Ved det kan lad sige gøre, men det er svært

så må du da ha utroligt høje udgifter til bolig osv?

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

så må du da ha utroligt høje udgifter til bolig osv?

Har vi også hænger på bolig plus lejlighed og så har manden en kæmpe gæld (hus og lejlighed med en eks) vi betale af på

Anmeld

15. marts 2013

B&J

jeg ville få sat noget af alle de regninger ned evt få sat dem på stop lidt så i har til mad også mere ind 500 om månede til mad

Anmeld

15. marts 2013

AnnaK89

Puha! Det er hårdt!

Hvordan pokker får i råd til bleer, mad og hvad jeres barn ellers har behov for?
Kan i ikke gøre noget for at få de boligudgifter ned ellers sparer andre steder? Det lyder vildt at det bare nærmest sluger 2 indtægter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.