postkasser :P ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

DKTiha

LLN skriver:

Du kan nok få en i Bilka, føtex eller et byggemarked i morgen. Du kan nok også være heldig at finde en pris i en annonce.

tænkte slet ikke på bilka osv, men jeg siger mange tak håber jeg kan finde noget så jeg kan give ham besked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

DKTiha

Baby2påvej skriver:

De fleste ligger nok mellem 500-1000 afhængig af design. Ville også lure på diverse byggemarkedes hjemmesider, eller hive naboen med.

naboen tager os med, jeg tænkte bare jeg ville være på forkanten og finde et sted hvor den ikke koster det hvide ud af øjnene - nu det jo ikke ligefrem fordi denne her postkasse er mega dyr, eller... det ved jeg så ikke noget om, men tror den har kostet max 249,95 kr...

Anmeld

16. marts 2013

2babygirls

DKTiha skriver:

naboen tager os med, jeg tænkte bare jeg ville være på forkanten og finde et sted hvor den ikke koster det hvide ud af øjnene - nu det jo ikke ligefrem fordi denne her postkasse er mega dyr, eller... det ved jeg så ikke noget om, men tror den har kostet max 249,95 kr...

Den ligner også en af dem der blir sprøjtet ud, så tror godt du kan få éen billigt nu hvor alle postkasser er skiftet ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.