postkasser :P ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
12 svar
2 synes godt om
15. marts 2013

DKTiha

Godaften de damer

Min kære nabos ven har lige bakket ind i vores pæl med postkassen siddende på, og den blev godt krøllet, må man sige, og han sagde at han nok sku betale for en ny, men hvor fanden finder jeg priser og sådan noget henne??? kan umiddelbart kun finde noget via online butikker, og vil jo gerne have en postkasse op hurtigst muligt...

og tvivler stærkt på at nuværende postkasse kan reddes
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Kay

DKTiha skriver:

Godaften de damer

Min kære nabos ven har lige bakket ind i vores pæl med postkassen siddende på, og den blev godt krøllet, må man sige, og han sagde at han nok sku betale for en ny, men hvor fanden finder jeg priser og sådan noget henne??? kan umiddelbart kun finde noget via online butikker, og vil jo gerne have en postkasse op hurtigst muligt...

bauhause eller silvan... jem og fix måske

Anmeld

15. marts 2013

Kay

og den er forresten got nok smadret hva

Anmeld

15. marts 2013

LLN

DKTiha skriver:

Godaften de damer

Du kan nok få en i Bilka, føtex eller et byggemarked i morgen. Du kan nok også være heldig at finde en pris i en annonce.

Anmeld

15. marts 2013

2babygirls

DKTiha skriver:

Godaften de damer

De fleste ligger nok mellem 500-1000 afhængig af design. Ville også lure på diverse byggemarkedes hjemmesider, eller hive naboen med.

Anmeld

15. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
15. marts 2013

C-Dog

Wow, bakkede han frem og tilbage igen for at sikre sig den var død? hehe. Måske harald nyborg? Silvan osv..

Anmeld

15. marts 2013

jydeinden

DKTiha skriver:

Godaften de damer

et stykke link til silvan.dk med postkasse

http://eshop.silvan.dk/vare/me-fa-postkasse-harmony-872-5

Anmeld

15. marts 2013

DKTiha

Kay skriver:

og den er forresten got nok smadret hva

haha ja der lød os et ordentlig knas hvor jeg bare vidste at der var noget galt, så mig ud i badetøfler og glo hvad der skete mens han bakkede ind i indkørselen hos os fordi han os hørte noget underligt noget :p

Anmeld

15. marts 2013

DKTiha

FrkHamilton skriver:

Wow, bakkede han frem og tilbage igen for at sikre sig den var død? hehe. Måske harald nyborg? Silvan osv..

Ja man sku da næsten tro det :p men hørte kun et knas også et brag da den landte på jorden også måtte vi begge lige flække lidt af grin (mig og ham som kørte ind i den).. så længe det ikke var kommunens spejl som hænger lidt højere oppe så vi glade :p

og ærligt så var jeg heller ikke særlig glad for den postkasse der :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.