Hyggetråd om xfactor ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

L&V

FEDT FEDT FEDT hvor var det bare alle pengene værd at se hende og blackmans ansigt.. Den havde de ikke set komme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

tarkoflen

Monski skriver:

Uh hun ser skuffet ud!

Det kan jeg godt forstå, at hun er, for hun har da 100 gange mere talent end boybandet

Jeg har hele tiden heppet på amanda, selvom hun ikke var helt på toppen i dag, så har hun været rigtig god og klart bedre end drengene!

Anmeld

15. marts 2013

Monski

tarkoflen skriver:

Det kan jeg godt forstå, at hun er, for hun har da 100 gange mere talent end boybandet

Jeg har hele tiden heppet på amanda, selvom hun ikke var helt på toppen i dag, så har hun været rigtig god og klart bedre end drengene!

Hun har helt sikkert mere talent.. Og xfactor!
Men man skal ikke undervurdere underholdingen for det er helt klart derfor wasteland er videre.

Altså jeg elskede og asian sensation da de var med, de sang fandme ikke godt men de havde så sindssygt meget charme

Anmeld

15. marts 2013

1990h

Monski skriver:

Uh hun ser skuffet ud!

ja hold da op det var som om hende studie damen ikke kunne få kontakt til hende:p

Anmeld

15. marts 2013

Monski

Månsson skriver:

FEDT FEDT FEDT hvor var det bare alle pengene værd at se hende og blackmans ansigt.. Den havde de ikke set komme

Nej det havde de virkelig ikke! Åh hendes ansigtsudtryk

Anmeld

15. marts 2013

tarkoflen

Monski skriver:

Hun har helt sikkert mere talent.. Og xfactor!
Men man skal ikke undervurdere underholdingen for det er helt klart derfor wasteland er videre.

Altså jeg elskede og asian sensation da de var med, de sang fandme ikke godt men de havde så sindssygt meget charme

Nej man skal ikke undervurdere underholdningsværdien, men altså det skulle jo også gerne være en der kunne synge der vandt de drenge har jo sunget pivfalsk langt over halvdelen af gangene

Anmeld

15. marts 2013

Monski

tarkoflen skriver:

Nej man skal ikke undervurdere underholdningsværdien, men altså det skulle jo også gerne være en der kunne synge der vandt de drenge har jo sunget pivfalsk langt over halvdelen af gangene

Jeg er også helt sikker på at de ryger som de første i finalen
Synes mange af dem der nåede til liveshows var bedre og skulle have været nået længere end wasteland

Anmeld

15. marts 2013

Linea

Ingen af dem. Jeg synes simpelthen, det er pinligt så ringe deltagerne er i år!! Og dommerne de skuffer. Anne Linnet havde jeg troet ville være rigtig god, men jeg synes slet ikke, hun er skarp i sine kommentarer og iagttagelser. Jeg kan på ingen måde respektere dommerne, når de i den grad ikke formår at finde virkelig talentfulde deltagere.....Nej giv mig Amerikas X factor - de kan synge!!!! Jeg tror vores x factor i DK´s dage er talte. De skulle nok være stoppet.

Jeg nød i højere grad at se Voice - Danmarks Største Stemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.