Hyggetråd om xfactor ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem skal i xfactor finalen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

856 visninger
17 svar
7 synes godt om
15. marts 2013

Monski

Jeg ser det troligt hver eneste fredag aften, selvom jeg synes det er et virkelig dårligt niveau i år.
Synes chresten har været den bedste hele vejen, men for første gang i xfactor i år tænkte jeg "wow!" Og det var da også begge hans sange.

.. Hvem vil i have i finalen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

1990h

Monski skriver:

Jeg ser det troligt hver eneste fredag aften, selvom jeg synes det er et virkelig dårligt niveau i år.
Synes chresten har været den bedste hele vejen, men for første gang i xfactor i år tænkte jeg "wow!" Og det var da også begge hans sange.

karoline, cresten og amanda.

jeg synes karoline eller cresten er potentielle vindere

Anmeld

15. marts 2013

Monski

1990h skriver:

Jeg synes også de tre er bedst synes bare at amanda er såååå kedelig, så vil jeg hellere have wasteland i finalen .. Bare så det er mere underholdende

Anmeld

15. marts 2013

1990h

Monski skriver:

Jeg synes også de tre er bedst synes bare at amanda er såååå kedelig, så vil jeg hellere have wasteland i finalen .. Bare så det er mere underholdende

ja jeg tror bar ikke de kunne vinde..

Anmeld

15. marts 2013

L&V

Monski skriver:

Chresten er fantastisk ku høre på ham igen og igen.. Asaf avidan sangen overraskede mig helt vildt og nøj det var godt.. Hvem af de andre der ryger med i finalen er jeg egentlig lidt neutral omkring, amanda keder mig, karoline synger falsk og wasteland er bare ikke sammentømret nok

Anmeld

15. marts 2013

Louise H.

Jeg synes amanda er SÅ kedelig! Vil hellere have de tre andre videre :-) er lidt ligeglad med hvem der vinder, niveauet er ikke så højt ved nogen at jeg bare tænker "wauw"...
Synes dog at wasteland er ret nuttede

Anmeld

15. marts 2013

Fenja09

Monski skriver:

Er egentlig ikke særlig vild med programmet, men da vi kun har DR og Tv2 at vælge mellem ender det ofte med at vi ser XFactor om fredagen - såfremt der ikke er noget mere underholdende på konkurenten.

Synes Chresten er den der synger bedst - og mest specielt. De andre bryder jeg mig overhovedet ikke om. Jeg er ikke sanger, men synes Karoline synger falsk.

/Fenja

Anmeld

15. marts 2013

Monski

Månsson skriver:

Chresten er fantastisk ku høre på ham igen og igen.. Asaf avidan sangen overraskede mig helt vildt og nøj det var godt.. Hvem af de andre der ryger med i finalen er jeg egentlig lidt neutral omkring, amanda keder mig, karoline synger falsk og wasteland er bare ikke sammentømret nok

Kunne ikke sige det bedre selv, er HELT enig!

Anmeld

15. marts 2013

Lady Marion <3

Lad Ida vinde

Anmeld

15. marts 2013

Monski

1990h skriver:

Uh hun ser skuffet ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.