Ville du det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg har næsten lige født. Og er alene med ham, faderen vil ikke skrive under på faderskabet og vil have taget en dna test fair nok. Men han vil også have lov til at se barnet mellem tiden . HVORFOR???? hvis han ikkenegang tror at han er faren . Er det mig der er gal på den??? ikke nok med det lige der jeg havde født tropper han op på fødegangen med 2 venner og en veninde og spiller smart ( sygeplejeskens ord ) og vil se barnet. Jeg gav ham se lov til at se baby lidt, men nu bliver han ved med at spille dum

Jeg forstår godt, hvis du synes det er en mærkelig indstilling at have til tingene når han tvivler på at han er faderen, men stadig ønsker samvær. Men jeg forstår ikke, hvorfor du ikke viser dig som den "voksne" af jer og lader ham se barnet, hvis du er 100 % sikker på at det er hans. Et eller andet sted viser du ham ved at lade ham se barnet at du ved at han ER faderen, så han kan lige så godt vænne sig til tanken.

Jeg synes i hvert fald at hvis du lader ham se barnet, så viser du at du ingen tvivl har og så gør du det selvfølgelig for jeres barn. Et barn har brug for begge forældre, så vidt det er muligt.

Lad ham få en lang næse!

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

sandramor

Åååårh ja hvor jeg dog husker det... Min den mindste far gjorde nøjagtig det samme.... Det ku jeg slet ikke forliges med... Og jeg bad ham holde sig væk indtil faderskabbet var fastlagt (det var dog fordi han var RIGTIG træls overfor mig og opførte dog jaah meget grimt overfor mig)

Du er velkommen til at skrive en PB hvis du har brug for at snakke... Har som sagt været samme tur igennem...

Anmeld

16. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg kan godt forstå far vil se barnet. Han ved jo der er sandsynlighed for at det her barn er hans, men derfor er han stadig i tvivl. 

Kæmp aldrig DINE kampe ved at bruge barnet. Du VED at han er far så ved du også at der på et senere tidspunkt vil blive etableret kontakt mellem far og barn alligevel. Men kunne det ikke være fantastisk hvis barnet har kendt far fra start af, for efter flere tråde herinde at dømme, kan sådan en faderskabstest vare længe. 

Mht. vennerne. Fortæl ham at du lige har født og ikke ønsker besøg af andre og det har baby heller ikke brug for. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.