Anonym skriver:
Jeg har næsten lige født. Og er alene med ham, faderen vil ikke skrive under på faderskabet og vil have taget en dna test fair nok. Men han vil også have lov til at se barnet mellem tiden . HVORFOR???? hvis han ikkenegang tror at han er faren . Er det mig der er gal på den??? ikke nok med det lige der jeg havde født tropper han op på fødegangen med 2 venner og en veninde og spiller smart ( sygeplejeskens ord ) og vil se barnet. Jeg gav ham se lov til at se baby lidt, men nu bliver han ved med at spille dum
Jeg forstår godt, hvis du synes det er en mærkelig indstilling at have til tingene når han tvivler på at han er faderen, men stadig ønsker samvær. Men jeg forstår ikke, hvorfor du ikke viser dig som den "voksne" af jer og lader ham se barnet, hvis du er 100 % sikker på at det er hans. Et eller andet sted viser du ham ved at lade ham se barnet at du ved at han ER faderen, så han kan lige så godt vænne sig til tanken.
Jeg synes i hvert fald at hvis du lader ham se barnet, så viser du at du ingen tvivl har og så gør du det selvfølgelig for jeres barn. Et barn har brug for begge forældre, så vidt det er muligt.
Lad ham få en lang næse!
/Fenja 
Anmeld