15 dage - wich us luck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

N&D

sende en masse held og lykke til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

mab

N&D skriver:

sende en masse held og lykke til dig

Kan se din test dag er en dag før mig :-p sjovt - jeg fik afvide jeg først måtte teste 31/3 og aller helst 1/4

Anmeld

15. marts 2013

BigHope13

mab skriver:

hehe ja vi må prøve - vi skal heldigvis på "ferie" til jylland - dagene op til testdag, det kunne jeg forstille mig fjernede fokus lidt :-D

åh jeg har bare såååå ondt i min højre side lige nu, næsten helt ned i benet  burde måske ligge mig.

god ting med en lille ferie, så man kan slappe lidt af oven i hormon hovedet

første gang vi var igennem iui, havde jeg to æg i venstre sige, og føj for den lede en smerte jeg havde, fik så at vide af kloge folk det var tegn på ægløsningen var kommet og ægget, eller follikken vandre
det var så galt at hver gang jeg skulle side ned var venstre ben nødt til at være strækt ud. men det hjælper at ligge sig lidt og slappe af.

håber ikke det bliver for slemt ved dig

Anmeld

15. marts 2013

N&D

mab skriver:

Kan se din test dag er en dag før mig :-p sjovt - jeg fik afvide jeg først måtte teste 31/3 og aller helst 1/4

jeg har test dag lig inden påske, hvis miss rødby ikke komme inden og gør hun da ikke heheh

Anmeld

15. marts 2013

mab

N&D skriver:

jeg har test dag lig inden påske, hvis miss rødby ikke komme inden og gør hun da ikke heheh

Hehe nej det er jo det

Sjovt vores dage er forskellige

Anmeld

16. marts 2013

fnuggi

mab skriver:

Ja så er min første(forhåbentligt sidste) icsi overstået - og skal nu vente de berygtet 14/15 dage.

åh jeg er så spændt og glad, men også lidt bange.

min mand havde 4 millioner efter oprensning og i bevægelse allesammen, jeg kender ikke så meget til "normen" men er det godt eller?

kryds alt hvad i har og send nogle positive vibs i vores retning!

held og lykke med det håber det er denne gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.