15 dage - wich us luck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
15 svar
5 synes godt om
15. marts 2013

mab

Ja så er min første(forhåbentligt sidste) icsi overstået - og skal nu vente de berygtet 14/15 dage.

åh jeg er så spændt og glad, men også lidt bange.

min mand havde 4 millioner efter oprensning og i bevægelse allesammen, jeg kender ikke så meget til "normen" men er det godt eller?

kryds alt hvad i har og send nogle positive vibs i vores retning!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

BigHope13

mab skriver:

Ja så er min første(forhåbentligt sidste) icsi overstået - og skal nu vente de berygtet 14/15 dage.

min mand havde 4 millioner efter oprensning og i bevægelse allesammen, jeg kender ikke så meget til "normen" men er det godt eller?

Hejsa dejligt at høre du er kommet godt igennem det første og selvfølgelig sidste forsøg

bare lige af nysgerrighed skulle du ikke insemineres alligevel

Anmeld

15. marts 2013

mab

mab skriver:

HAR SKREVET ICSI - FEJL I MIT HOVED - MENTE IUI!!

Anmeld

15. marts 2013

mab

BigHope13 skriver:

Hejsa dejligt at høre du er kommet godt igennem det første og selvfølgelig sidste forsøg

bare lige af nysgerrighed skulle du ikke insemineres alligevel

GUUUD jeg har skrevet icsi (er så forvirrret for tiden) der skulle stå iui.. ahhhr damn, kan man ændre det nogle steder?

har ansøgt om venskab - håber det ok

Anmeld

15. marts 2013

BigHope13

mab skriver:

GUUUD jeg har skrevet icsi (er så forvirrret for tiden) der skulle stå iui.. ahhhr damn, kan man ændre det nogle steder?

har ansøgt om venskab - håber det ok

Tihi skulle bare lige være sikker det er også en forvirrende verden, men spændende

det er det ihvertfald, du herned min ven Hehe
Ihhh hvor jeg krydser fingre for at det lykkedes jer.

Anmeld

15. marts 2013

mab

BigHope13 skriver:

Tihi skulle bare lige være sikker det er også en forvirrende verden, men spændende

det er det ihvertfald, du herned min ven Hehe
Ihhh hvor jeg krydser fingre for at det lykkedes jer.

åh ja også mig, jeg har læst et sted det er godt selv at have sex de kommende 24 timer - kender du noget til det??

og har du nogle gode tricks i ærmet til de kommende dage ?

Anmeld

15. marts 2013

BigHope13

mab skriver:

åh ja også mig, jeg har læst et sted det er godt selv at have sex de kommende 24 timer - kender du noget til det??

og har du nogle gode tricks i ærmet til de kommende dage ?

Altså den anden gang her hvor det lykkedes os, der havde vi gevaldig meget lagen gymnastik på programmet af ren og skær lyst tror faktisk vi havde sex hver dag 4dage efter iui. det mindsker ihvertfald ikke chancerne.

Ellers vil jeg sige, trods det svært, fokuseres på hinanden. Planlæg nogle ting så tiden ikke bliver så lang. og lev så normalt som muligt så tankerne ikke kredser på det der sker inden i lige nu. det hjælper så meget. men det er desværre lettere sagt end gjort.

Anmeld

15. marts 2013

Frk. Himmelblå

Og når det så er sagt: SÅ KOM I GANG MED ALT MULIGT ANDET END AT TÆNKE PÅ BABYER !!!
(Så meget lettere sagt end gjort, I know!)

Anmeld

15. marts 2013

mab

BigHope13 skriver:

Altså den anden gang her hvor det lykkedes os, der havde vi gevaldig meget lagen gymnastik på programmet af ren og skær lyst tror faktisk vi havde sex hver dag 4dage efter iui. det mindsker ihvertfald ikke chancerne.

Ellers vil jeg sige, trods det svært, fokuseres på hinanden. Planlæg nogle ting så tiden ikke bliver så lang. og lev så normalt som muligt så tankerne ikke kredser på det der sker inden i lige nu. det hjælper så meget. men det er desværre lettere sagt end gjort.

hehe ja vi må prøve - vi skal heldigvis på "ferie" til jylland - dagene op til testdag, det kunne jeg forstille mig fjernede fokus lidt :-D

åh jeg har bare såååå ondt i min højre side lige nu, næsten helt ned i benet  burde måske ligge mig.

Anmeld

15. marts 2013

mab

Frk. Himmelblå skriver:

Og når det så er sagt: SÅ KOM I GANG MED ALT MULIGT ANDET END AT TÆNKE PÅ BABYER !!!
(Så meget lettere sagt end gjort, I know!)

åh en fin lille "tegning/smiley" hihi.

ja vi må prøve, vi skal igang med renovering af soveværelse og køkken - det må vi sætte vores fokus på - flere ture til ikea og ilva  haha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.