Skal til at bo alene :'/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Selvfølgelig er det skræmmende at skulle bo alene.
Men det skal du nok klare. Find dig evt et graviditets hold du kan gå på, det er rigtigt hyggeligt og ellers skal der nok komme veninder til senere hen når du f.eks kommer mødregruppen osv, der finder mange en god veninde.

Ja det er da rigtigt, det skal jeg jo også starte til 3 måneder inden fødslen, det kan også være tanken om at blive alene, det skræmmer mig lidt .

men ja mon ikke man får sig nogle gode kontakter igennem mødregruppen osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg er en stor trykheds person og har det bedst med at bo med en men de 2 gange jeg har boet alene, det har givet mig så meget styrke fordi JEG KAN SELV og jeg er nok blevet mere voksen fordi jeg har boet for mig selv, og jeg fik en masse tanker igennem mit hovede i mens jeg boede selv så det giver altså rigtig meget

håber du får det lige som mig

Jeg tror også på mig selv, men har ikke boet selv i flere år, så det er noget jeg skal vende mig til...Det er tanken om at blive alene der skræmmer mig lidt

men starter i noget mødergruppe osv..det burde kunne lade sig gøre for mig at få veninder/noget netværk igennem det

Anmeld

15. marts 2013

B&J

Anonym skriver:

Jeg tror også på mig selv, men har ikke boet selv i flere år, så det er noget jeg skal vende mig til...Det er tanken om at blive alene der skræmmer mig lidt

men starter i noget mødergruppe osv..det burde kunne lade sig gøre for mig at få veninder/noget netværk igennem det

efter 4år med min x skulle jeg også bo alene jeg var ved at gå til men gud hvor er jeg glad for jeg kom til at bo alene inden jeg fandt min kæreste

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den at min kæreste ikke er klar til at være far på fuldtid, fordi han ikke føler sig sikker nok, det er også helt fint med mig at han har det sådan, og er ærlig omkring det..han siger vi skal flytte sammen på et senere tidspunkt, og det ser jeg da frem til.. vi er stadig kærester, vi flytter bare fra hinanden i første omgang, men vi kommer til at have fælles forældremyndighed osv..

Jeg er van til at have folk omkring mig, men er bange for at blive alene når nu vi flytter hver for sig...

-Men som flere af jer kommer ind på, kommer der jo noget mødregruppe osv.som jeg ikke helt havde tænkt på...

er måske bare meget spændt...

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

efter 4år med min x skulle jeg også bo alene jeg var ved at gå til men gud hvor er jeg glad for jeg kom til at bo alene inden jeg fandt min kæreste

Hmm okay lyder ikke dårligt...ham jeg flytter fra er så godt nok stadig min kæreste, han er bare ikke klar til at være far på fuldtid, så det er jo fair nok, hvad der senere hen skal ske, ved jeg ikke, men han vil gerne at vi flytter sammen...

Det kan også være at han bliver blød i knæene når han først ser den lille, jeg ved intet, desværre

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Nu er det jo lidt svært når man ikke ved, hvad der er i vejen.

Men var det ikke bedre at I blev sammen og fik løst evt problemer sammen inden jeres barn kommer til verden?

kort og enkelt, min kæreste er ikke klar til at være far på fuldtid, så vi flytter først sammen senere hen, vi er stadig kærester, men han føler han skal være 100%klar først, og det er 100%iorden..

-Ved ikke om han bliver blød i knæene når han ser den lille, nu ser jeg hvad der sker..men som det ser ud nu, skal jeg flytte for mig selv.

Anmeld

15. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

Fordi han ikke er helt klar til at være far, hvilket er så ærligt som det overhoovedet kan blive, han er ikke klar til at være far på fuldtid med vil meget gerne være en del af det, det har jeg så respekteret, og det kan jeg kun være tilfreds med at han siger, så han ikke smutter...vi flytter sammen senere hen når han er klar til at tage sig af et lille barn på fuldtid..

Uha... jeg er ked af at sige det, men det lyder lidt farligt det dér. Har du sat dig ind i hvad det rent faktisk vil kræve af dig hvis du bliver alenemor? For det lyder som et sandsynligt scenarie.

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Uha... jeg er ked af at sige det, men det lyder lidt farligt det dér. Har du sat dig ind i hvad det rent faktisk vil kræve af dig hvis du bliver alenemor? For det lyder som et sandsynligt scenarie.

Ja jeg ved godt at det ikke er en dans på røde roser, men jeg kan ikke tvinge ham...han siger han er der alt det han kan..han kan bare ikke klare det på fuldtid ligenu..

Anmeld

15. marts 2013

B&J

Anonym skriver:

Hmm okay lyder ikke dårligt...ham jeg flytter fra er så godt nok stadig min kæreste, han er bare ikke klar til at være far på fuldtid, så det er jo fair nok, hvad der senere hen skal ske, ved jeg ikke, men han vil gerne at vi flytter sammen...

Det kan også være at han bliver blød i knæene når han først ser den lille, jeg ved intet, desværre

okay.... jamen var han ikke med til at ville være far ja undskyld lyder lidt mærkeligt, men syntes i skal bo hver for sig og se om han bliver klar til at være far det håber jeg virkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.