Skal til at bo alene :'/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.625 visninger
18 svar
4 synes godt om
15. marts 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg flytter fra min kæreste da der er nogle ting der skal være styr på før vi kan bo sammen, vi venter os et barn hvilket vi begge to glæder os til så det er ikke der problemet ligger...

Problemet er at jeg ikke rigtig har nogle kontakter/venner da jeg har mistede mange i forbindelse med tidligere forbrug som jeg har været ude af et år nu, hvilket har medført at jeg ikke længere ønskede være en del af dem!

Tanken om at skal til at bo selv, gør mig lidt nervøs, da jeg er et meget socialt menneske, som godt kan lide at have mennesker omkring, og det har jeg altså bare ikke, en slags tryghed vil jeg mere kalde det.

Det er omkring 4-5 måneder jeg skal bo alene, for så kommer den lille jo til verden 

Det kan godt være at der er nogle herinde der tænker at jeg skal tage mig sammen, men er der nogle herinde der har det på samme måde som jeg, som kan fortælle mig hvad man kan gøre, jeg kan da ikke være den eneste der har lidt angst for det der med at bo selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Stumpe27

hvorfor skal du bo alene? du har en kæreste og barn på vej. man bor vel sammen når man er i et forhold?

Anmeld

15. marts 2013

B&J

jeg er en stor trykheds person og har det bedst med at bo med en men de 2 gange jeg har boet alene, det har givet mig så meget styrke fordi JEG KAN SELV og jeg er nok blevet mere voksen fordi jeg har boet for mig selv, og jeg fik en masse tanker igennem mit hovede i mens jeg boede selv så det giver altså rigtig meget

håber du får det lige som mig

Anmeld

15. marts 2013

dola

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg flytter fra min kæreste da der er nogle ting der skal være styr på før vi kan bo sammen, vi venter os et barn hvilket vi begge to glæder os til så det er ikke der problemet ligger...

Problemet er at jeg ikke rigtig har nogle kontakter/venner da jeg har mistede mange i forbindelse med tidligere forbrug som jeg har været ude af et år nu, hvilket har medført at jeg ikke længere ønskede være en del af dem!

Tanken om at skal til at bo selv, gør mig lidt nervøs, da jeg er et meget socialt menneske, som godt kan lide at have mennesker omkring, og det har jeg altså bare ikke, en slags tryghed vil jeg mere kalde det.

Det er omkring 4-5 måneder jeg skal bo alene, for så kommer den lille jo til verden 

Det kan godt være at der er nogle herinde der tænker at jeg skal tage mig sammen, men er der nogle herinde der har det på samme måde som jeg, som kan fortælle mig hvad man kan gøre, jeg kan da ikke være den eneste der har lidt angst for det der med at bo selv?

Tja, jeg er heller ikke god til at bo selv, var MEGET tit på besøg hos mine veninder der boede tæt på, og hjemme hos de gamle næsten hver weekend.

Men du kan jo starte til noget gymnastik for hvaler , strikke klub eller noget lignende med nogle andre gravide.. så går tiden sikkert hurtigt..

Knus!

Anmeld

15. marts 2013

hesøth

Anonym skriver:

Nu er det jo lidt svært når man ikke ved, hvad der er i vejen.

Men var det ikke bedre at I blev sammen og fik løst evt problemer sammen inden jeres barn kommer til verden?

Anmeld

15. marts 2013

bøllen

Stumpe27 skriver:

hvorfor skal du bo alene? du har en kæreste og barn på vej. man bor vel sammen når man er i et forhold?

Det skiver ts jo - at der er ting der skal være styr på inden de kan bo sammen . 

ts : har du ikke mulighed for at skabe nye relationer igennem studie / arbejde eller sport ?

Anmeld

15. marts 2013

Moar2011

Anonym skriver:

det skal du da bare nyde - og se positivt på det og gå og nyde din graviditet

Anmeld

15. marts 2013

optimistmor

hvis du kunne uddybe det der skal være styr på, mere præcist tror jeg det kunne blive nemmere for os at give de rette råd?

og hvad laver du til daglig? skole, arbejde, hjemmeg?her er jo også muligheder, hvis du nu er hjemmeg, kan du høre din socalrådgiver om hun har nogle tilbud du kan starte og gå med under barsel... det er jeg helt sikker på hun har nogle fantastiske muligheder hvis man bar er åben for nyt

Anmeld

15. marts 2013

Muffinmus

Selvfølgelig er det skræmmende at skulle bo alene.
Men det skal du nok klare. Find dig evt et graviditets hold du kan gå på, det er rigtigt hyggeligt og ellers skal der nok komme veninder til senere hen når du f.eks kommer mødregruppen osv, der finder mange en god veninde.

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

Stumpe27 skriver:

Fordi han ikke er helt klar til at være far, hvilket er så ærligt som det overhoovedet kan blive, han er ikke klar til at være far på fuldtid med vil meget gerne være en del af det, det har jeg så respekteret, og det kan jeg kun være tilfreds med at han siger, så han ikke smutter...vi flytter sammen senere hen når han er klar til at tage sig af et lille barn på fuldtid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.