For lækker til love!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

HeidiØ

Carina:-) skriver:

Det er god underholdning.

Tror nu også man skal passe på med at ligge alt for meget i det.

Det er tv,og de får penge for det 

Netop

Det virker osse som om det er lidt påtagede roller, hvis man lige ser de der "fraklip" bagefter i hjørnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

B&J

HeidiØ skriver:

Ja, det har du ret i.. det lignede faktisk to forskellige personer

jep så kan jeg godt forstå panda hahaha panda, ja ja... han blev lidt forkert det ville jeg også blive hvis det var... men der for syntes jeg stadig han er uhøffelig

Anmeld

15. marts 2013

HeidiØ

B&J skriver:

jep så kan jeg godt forstå panda hahaha panda, ja ja... han blev lidt forkert det ville jeg også blive hvis det var... men der for syntes jeg stadig han er uhøffelig

panda.. hihi ja, det er et godt navn

Anmeld

15. marts 2013

Linea

Helt ærligt, jeg har ser dem som en helt ny race af mennesker: Overfladiske, medieliderlige, tomme, intetsigende og ja jeg græmmes

Jeg synes, det er et skod program....med uinteressante, forskruede mennesker....

Anmeld

6. april 2013

Miss-86

Jeg ELSKER at se det, sidder bare og tænker - Hvorfor er der nogle der gider udstille sig selv på den måde?
Men, ja totalt underholdende for os bag skærmen

PS. Daten mellem Melanie & Panda, var da en totalt katastrofe

Anmeld

6. april 2013

HeidiØ

Miss-86 skriver:

Jeg ELSKER at se det, sidder bare og tænker - Hvorfor er der nogle der gider udstille sig selv på den måde?
Men, ja totalt underholdende for os bag skærmen

PS. Daten mellem Melanie & Panda, var da en totalt katastrofe

Haha netop!

Og jeg, totalt katastrofe.. glæder mig til næste gang, hvor Panda skal på date med din dates datter, haha!

Anmeld

6. april 2013

Benjamins'mor

Det er sjællendt jeg ser det, kan simpelthen ikke klare at høre på de mennesker og deres mærkelige krav til deres dates.

Men har det på samme måde med paradise hotel, kan ikke lade være med at se det, men kan godt blive sur over de ting de siger nogle gange.

Anmeld

6. april 2013

Miss-86

HeidiØ skriver:

Haha netop!

Og jeg, totalt katastrofe.. glæder mig til næste gang, hvor Panda skal på date med din dates datter, haha!

Haha, ja det blir sjovt at se

Anmeld

6. april 2013

Muffinmus

HeidiØ skriver:

Ja nu blev jeg lige inspireret til at skrive den her tråd, af en anden tråd hvor programmet bliver nævnt.

Jeg sidder og bliver fuldstændigt unaturligt HIDSIG af det program  Magen til uforskammede unge mennesker skal man da ledelænge efter!

"Ej, jeg kan simpelthen ik leve med hvis brysterne er for små"!
"Ej, man kan godt nok godt se du har taget meget på"!
"Ej, jeg tror bare overhovedet ikke han er kommet videre om 5 år"

SUK! Og hvorfor ser jeg det? Ja, jeg kan fandmer ik lade vær!  

Hvad siger I?

Glæder mig til næste gang hvor der er date mellem Melanie og Panda!

Tja, jeg synes de er pisse grimme..meget muligt jeg ikke selv er en skønhed, men jeg er da ikke et grødhoved der tror hun ejer verden og kan svine folk til og behandle dem som lort fordi man føler sig hævet over andre..nøj de er sørgelige mennesker at se på i det program.

Anmeld

6. april 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ser det ikke. Nægter at støtte det. Halvdelen er højst sandsynligt ikke sådan men prøver desperat at skille sig ud/provokere for et minuts berømmelse. Jeg kan ikke tillade mig at blive forarget samtidig med at se det hver uge og dermed støtte programmet. Så vil hellere lade være og blive forarget når min veninde fortæller om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.