For lækker til love!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

morethanperfect

HeidiØ skriver:

Ja nu blev jeg lige inspireret til at skrive den her tråd, af en anden tråd hvor programmet bliver nævnt.

Jeg sidder og bliver fuldstændigt unaturligt HIDSIG af det program  Magen til uforskammede unge mennesker skal man da ledelænge efter!

"Ej, jeg kan simpelthen ik leve med hvis brysterne er for små"!
"Ej, man kan godt nok godt se du har taget meget på"!
"Ej, jeg tror bare overhovedet ikke han er kommet videre om 5 år"

SUK! Og hvorfor ser jeg det? Ja, jeg kan fandmer ik lade vær!  

Hvad siger I?

Glæder mig til næste gang hvor der er date mellem Melanie og Panda!

Det er helt forfærdeligt , og virkelig synd at de har det på den måde ! 

Det er jo en eller anden form for sygdom .. 

De skulle ha noget hjælp .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Mama92

Synes bare det program er så fake.. Alt hvad de siger givet ikke mening og jeg tror virkelig de overdriver bare for at spille lidt smaarte og blive populære. Men helt ærligt de er jo ikke selv perfekte til at de sku kræve så meget af en partner. De et for langt ude og derfor ser jeg det nogle gange for at få grint lidt 

Anmeld

15. marts 2013

Laulund87

Jeg har det på samme måde

Anmeld

15. marts 2013

Troldemommi

Hvor må det være fantastisk at have sådan en selvtillid som dem, de syntes jo helt alvorligt at de er guder og gudinder, så er det jo bare ærgerligt vi andre ikke syntes det

Men desværre så tror jeg mange af dem ender alene, for der er simpelthen ingen der kan leve op til de krav som de stiller til en partner.

Monica

Anmeld

15. marts 2013

FrkZier

HeidiØ skriver:

Ja nu blev jeg lige inspireret til at skrive den her tråd, af en anden tråd hvor programmet bliver nævnt.

Jeg sidder og bliver fuldstændigt unaturligt HIDSIG af det program  Magen til uforskammede unge mennesker skal man da ledelænge efter!

"Ej, jeg kan simpelthen ik leve med hvis brysterne er for små"!
"Ej, man kan godt nok godt se du har taget meget på"!
"Ej, jeg tror bare overhovedet ikke han er kommet videre om 5 år"

SUK! Og hvorfor ser jeg det? Ja, jeg kan fandmer ik lade vær!  

Hvad siger I?

Glæder mig til næste gang hvor der er date mellem Melanie og Panda!

Jeg ser det med vilje ikke, bare reklamerne for det gør mig hidsig - så  tror ikke mit blodtryk har godt af at se det

Anmeld

15. marts 2013

Carina:-)

Det er god underholdning.

Tror nu også man skal passe på med at ligge alt for meget i det.

Det er tv,og de får penge for det 

Anmeld

15. marts 2013

HeidiØ

Faith skriver:

Tror det er en STOR del af konceptet at man skal sidde og blive totalt forarget over de fuldstændig blanke gimper og selvfede narhatte

LIGE præcis!

Anmeld

15. marts 2013

HeidiØ

B&J skriver:

jeg har det lige som dig, jeg kan heller ikke lade vær med at se det, men hold da op hvor skulle de virkelig have en ordenlig røvfuld....

men må ærlig indrømme også hende der havde rødt hår på billederne når man så så hende i virkeligheden ja så var hun jo en anden person så skulle hun måske ha lidt blandet billeder og ikke kun dem hvor hun var helt peppet op.....

Ja, det har du ret i.. det lignede faktisk to forskellige personer

Anmeld

15. marts 2013

HeidiØ

Mama92 skriver:

Synes bare det program er så fake.. Alt hvad de siger givet ikke mening og jeg tror virkelig de overdriver bare for at spille lidt smaarte og blive populære. Men helt ærligt de er jo ikke selv perfekte til at de sku kræve så meget af en partner. De et for langt ude og derfor ser jeg det nogle gange for at få grint lidt 

Ja, det er lidt for at få et grin man ser det, hehe.

Men du har sku ret.. tror i øvrigt osse meget af det er påtaget.

Anmeld

15. marts 2013

HeidiØ

FrkZier skriver:

Jeg ser det med vilje ikke, bare reklamerne for det gør mig hidsig - så  tror ikke mit blodtryk har godt af at se det

Fornuftigt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.