Jeg har gjort et KUP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

B&J

MorDk skriver:

Jamen jeg kan slet ikke komme mig over det? Mig der altid er så skide uheldig hehe... Sidder her med min kop kaffe og nyder "udsigten" Prinsessen ligger i skrivende stund og sover i den ude på altanen! Den blev allerede indviget igår eftermiddag.

Jamen det kan jeg virkelig godt forstå nogle gange skal man også bare være heldig helt sikkert det er så dejligt når det sker og du skal bare nyde den alt det du vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Moma

Ej hvor lækkert - den ser da ud som ny. 

Anmeld

15. marts 2013

MorDk

Lady Marion <3 skriver:

Den ser bare sprit ny ud , ville gerne ha fingrene i sådan en   Sig til hvis den skal sælges om 6 mdr tid

Der er meget lidt rust og nogle pletter i stoffet (inde i vognen) Men ja den ser nemlig ikke særlig brugt ud! Er så glad *S*

Anmeld

15. marts 2013

Lady Marion <3

MorDk skriver:

Der er meget lidt rust og nogle pletter i stoffet (inde i vognen) Men ja den ser nemlig ikke særlig brugt ud! Er så glad *S*

Ja den er godt nok flot

Anmeld

15. marts 2013

lisbethita

MorDk skriver:

Hejsa!

Jeg bliver simpelthen liiige nød til at dele min glæde med jer. Idag fik jeg købt en barnevogn til altanen... (dba.dk) Freya er ved at være for stor til sin CityBag så jeg var lidt i krise. Men jeg har bare været SÅ heldig. 4 år gammel Emmaljunga Big Star Supreme til .... HOLD NU FAST.... 700kr. Den er i SÅ flot stand!! Freyas Gudmor betalte halvdelen.. såååå..... 350 kr!!!! Er så glad og lettet. Ville bare lige dele med jer. Man kan simpelthen være SÅ heldig engang imellem! Har liiige set samme slags vogn/model til knapt 3000 kr. Så er GODT tilfreds med mit KUP!

Det er da godt nok det bedste køb jeg længe har hørt om!!!

Anmeld

15. marts 2013

www.havredalsprivatedagpleje.dk

Det kup kan du godt være stolt af!

Det er en super vogn, har selv 2 af dem!

Er bare så glad for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.