Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa!
Jeg bliver simpelthen liiige nød til at dele min glæde med jer. Idag fik jeg købt en barnevogn til altanen... (dba.dk) Freya er ved at være for stor til sin CityBag så jeg var lidt i krise. Men jeg har bare været SÅ heldig. 4 år gammel Emmaljunga Big Star Supreme til .... HOLD NU FAST.... 700kr. Den er i SÅ flot stand!! Freyas Gudmor betalte halvdelen.. såååå..... 350 kr!!!! Er så glad og lettet. Ville bare lige dele med jer. Man kan simpelthen være SÅ heldig engang imellem! Har liiige set samme slags vogn/model til knapt 3000 kr. Så er GODT tilfreds med mit KUP!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor fedt!! Og hvor ser den også flot ud! Vh stine
Fedt!!!!
jeg købte en godt brugt og rusten altanklapvogn for lidt tid siden, til 200 kr inkl regnslag og sele Og voksipose.
Følte/føler mig bare SÅ heldig!
Bruger den 2-3 gange dagligt og det er det bedste og billigste køb jeg har gjort mig
LR85 skriver: Fedt!!!! jeg købte en godt brugt og rusten altanklapvogn for lidt tid siden, til 200 kr inkl regnslag og sele Og voksipose. Følte/føler mig bare SÅ heldig! Bruger den 2-3 gange dagligt og det er det bedste og billigste køb jeg har gjort mig
JA!! Man bliver fa'me SÅ glad Freya sover jo på altanen 3 gange om dagen... ♥Hun sover jo bedst ude!! Det er fantastisk! Er så glad!
Tillykke med dit nye kup
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Shit det sgu næsten for godt til at være sandt , havde de en kvittering på den ??
Lady Marion <3 skriver: Shit det sgu næsten for godt til at være sandt , havde de en kvittering på den ??
Nej... ingen kvittering. Men det gør mig nu heller ikke noget. Kan se den er brugt. De har haft den brugt til deres datter (den har bare stået i dagplejen) Tror skam ikke den er stjålet!!
HOLD NU FAST et fedt køb..... kan godt forstå du er super glad
B&J skriver: HOLD NU FAST et fedt køb..... kan godt forstå du er super glad
Jamen jeg kan slet ikke komme mig over det? Mig der altid er så skide uheldig hehe... Sidder her med min kop kaffe og nyder "udsigten" Prinsessen ligger i skrivende stund og sover i den ude på altanen! Den blev allerede indviget igår eftermiddag.
MorDk skriver: Nej... ingen kvittering. Men det gør mig nu heller ikke noget. Kan se den er brugt. De har haft den brugt til deres datter (den har bare stået i dagplejen) Tror skam ikke den er stjålet!!
Den ser bare sprit ny ud , ville gerne ha fingrene i sådan en Sig til hvis den skal sælges om 6 mdr tid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128