Update...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

Muhmi

Stumpe27 skriver:

øv men godt han har det bedre. min Laura har os lige været indlagt for en måned siden med rs virus hun er godt nok 18 måneder men det gør ondt i hjertet og se dem sådan

Det gør det nemlig, lige meget hvor store eller små de er, så er det ikke sjovt når de er syge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Kløver

Muhmi skriver:

Jaah det er så! Man bliver så ked når man ikke rigtig kan gøre så meget for de små, men når man så finder noget der hjælper så falder der en sten fra hjertet

Og taaak

Ja kender det kun alt for godt, håber han snart er frisk igen

Anmeld

14. marts 2013

B&J

hvor er det dejligt han er ved at have det beder

og ved nu ikke om jeg vil skrive tillykke igen

MEN

MEN

MEN

MEN

MEN

MEN

MEN

MEN

MEN

MEN

TILLYKKE MED DAGEN SØDE SELV OM DEN VAR PÅ SYGEHUSET

Anmeld

14. marts 2013

HeidiØ

Muhmi skriver:

PPyLægen tog det heldigvis seriøst og sendte os til Viborg hospital hvor lille Rune blev undersøgt og vi fik konstateret at det er RS-virus han har, så vi blev smidt ind i en isolationsstue... Men heldigvis er det toppet i symptomerne, for han har simpelthen fået det SÅ meget bedre efter han får lidt smertestillende og saltvandsdråber

Vi var indlagt i går til i dag, så startede min fødselsdag på Viborg hospital, hehe.. Sådan kan det jo gå

Men i hvert fald er vi kommet hjem nu og Rune har det MEGET bedre heldigvis  

Pyh, for en omgang, godt I blev taget seriøst og at han er i markant bedring .. Og TILLYKKE med dagen!

Anmeld

14. marts 2013

BigHope13

Hvor dejligt at læse du blev tager seriøst og at lille manden har det meget bedre

Anmeld

14. marts 2013

AnthonsMor

Muhmi skriver:

Lægen tog det heldigvis seriøst og sendte os til Viborg hospital hvor lille Rune blev undersøgt og vi fik konstateret at det er RS-virus han har, så vi blev smidt ind i en isolationsstue... Men heldigvis er det toppet i symptomerne, for han har simpelthen fået det SÅ meget bedre efter han får lidt smertestillende og saltvandsdråber

Vi var indlagt i går til i dag, så startede min fødselsdag på Viborg hospital, hehe.. Sådan kan det jo gå

Men i hvert fald er vi kommet hjem nu og Rune har det MEGET bedre heldigvis  

Så er det godt Viborg Sygehus er fyldt til randen med søøøøde sygeplejersker!

Og tillykke med fødselsdagen - og goodt at høre at bettefisen er ved at være ovenpå, den RS virus er led ved de helt små!

Anmeld

15. marts 2013

Muhmi

B&J skriver:

hvor er det dejligt han er ved at have det beder

og ved nu ikke om jeg vil skrive tillykke igen

MEN

MEN

MEN

MEN

MEN

MEN

MEN

MEN

MEN

MEN

TILLYKKE MED DAGEN SØDE SELV OM DEN VAR PÅ SYGEHUSET

Taaaaaaak sødeste!! 

Anmeld

15. marts 2013

Muhmi

HeidiØ skriver:

Pyh, for en omgang, godt I blev taget seriøst og at han er i markant bedring .. Og TILLYKKE med dagen!

Tusind tak

Anmeld

15. marts 2013

Muhmi

Martsbaby skriver:

Så er det godt Viborg Sygehus er fyldt til randen med søøøøde sygeplejersker!

Og tillykke med fødselsdagen - og goodt at høre at bettefisen er ved at være ovenpå, den RS virus er led ved de helt små!

Jeg er slet ikke glad for hospitaler, men personalet på Viborg gør mig altid super tryg og glad.. De er bare så søde mange af dem, har kun mødt to medarbejdere som nok lige skulle have sig et kursus i at være glade, men ellers er det lutter søde mennesker jeg møder derinde

Anmeld

15. marts 2013

AnthonsMor

Muhmi skriver:

Jeg er slet ikke glad for hospitaler, men personalet på Viborg gør mig altid super tryg og glad.. De er bare så søde mange af dem, har kun mødt to medarbejdere som nok lige skulle have sig et kursus i at være glade, men ellers er det lutter søde mennesker jeg møder derinde

De er nemlig fantastisk søde derinde! Jeg har også kun mødt få hvor jeg har tænkt "Fuck en gimbe!" - men de har også lov til at have en dårlig dag jo

Håber du havde en god fødselsdag trods alt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.