Update...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.292 visninger
19 svar
12 synes godt om
14. marts 2013

Muhmi

Lægen tog det heldigvis seriøst og sendte os til Viborg hospital hvor lille Rune blev undersøgt og vi fik konstateret at det er RS-virus han har, så vi blev smidt ind i en isolationsstue... Men heldigvis er det toppet i symptomerne, for han har simpelthen fået det SÅ meget bedre efter han får lidt smertestillende og saltvandsdråber

Vi var indlagt i går til i dag, så startede min fødselsdag på Viborg hospital, hehe.. Sådan kan det jo gå

Men i hvert fald er vi kommet hjem nu og Rune har det MEGET bedre heldigvis  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Nemesis

god bedring og tillykke med dagen :-D det er en skøn dato

Anmeld

14. marts 2013

1990h

Muhmi skriver:

Lægen tog det heldigvis seriøst og sendte os til Viborg hospital hvor lille Rune blev undersøgt og vi fik konstateret at det er RS-virus han har, så vi blev smidt ind i en isolationsstue... Men heldigvis er det toppet i symptomerne, for han har simpelthen fået det SÅ meget bedre efter han får lidt smertestillende og saltvandsdråber

Vi var indlagt i går til i dag, så startede min fødselsdag på Viborg hospital, hehe.. Sådan kan det jo gå

godt han har det bedre

Anmeld

14. marts 2013

Faith

Har ventet spændt på denne update

Dejligt det går bedre med ham! Og tillykke med fødselsdagen

Anmeld

14. marts 2013

Kløver

Hvor dejligt han har det bedre og stort tillykke med dagen

Anmeld

14. marts 2013

Stumpe27

Muhmi skriver:

osLægen tog det heldigvis seriøst og sendte os til Viborg hospital hvor lille Rune blev undersøgt og vi fik konstateret at det er RS-virus han har, så vi blev smidt ind i en isolationsstue... Men heldigvis er det toppet i symptomerne, for han har simpelthen fået det SÅ meget bedre efter han får lidt smertestillende og saltvandsdråber

øv men godt han har det bedre. min Laura har os lige været indlagt for en måned siden med rs virus hun er godt nok 18 måneder men det gør ondt i hjertet og se dem sådan

Anmeld

14. marts 2013

Muhmi

Nemesis skriver:

god bedring og tillykke med dagen :-D det er en skøn dato

Jo tak og i lige måde  

Anmeld

14. marts 2013

Muhmi

1990h skriver:

godt han har det bedre

Anmeld

14. marts 2013

Muhmi

Maja84 skriver:

Hvor dejligt han har det bedre og stort tillykke med dagen

Jaah det er så! Man bliver så ked når man ikke rigtig kan gøre så meget for de små, men når man så finder noget der hjælper så falder der en sten fra hjertet

Og taaak

Anmeld

14. marts 2013

MorDk

Tillykke med dagen og hvor er det godt at han har fået det bedre!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.