han er så belastende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

jennie

Nej, jeg ville da aldrig finde mig i den behandling! Og selvfølgelig er det forkert og hun skal sige stop! Men det lyder som problemet er nyt. Derfor tror jeg at man er nød til at se lidt dybere på problemstillingen om man skal få løst problemet. Hvis hun før har været helt vild med sex ligeså tit som han er det også en omstilling for ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Krussedulle

jennie skriver:

Nej, jeg ville da aldrig finde mig i den behandling! Og selvfølgelig er det forkert og hun skal sige stop! Men det lyder som problemet er nyt. Derfor tror jeg at man er nød til at se lidt dybere på problemstillingen om man skal få løst problemet. Hvis hun før har været helt vild med sex ligeså tit som han er det også en omstilling for ham.

Du fik det bare til at lyde som om, at hun bare skal være taknemmelig for at han stadig vil have sex med hende!

Ts næver jo ikke noget om hvordan det var før, men man kan da håbe at det ikke altid har været sådan..

Anmeld

14. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

Og det jo virkelig ikke pænt sagt, og jeg skammer mig over at synes det. Men han tigger og plager og er fornærmet over ikke at få sex hver dag, jeg har født for 2 mdr og to uger siden, og vi har altså sex ind i mellem men det gør ret ondt på mig bagefter og det afskrækker mig lidt. Plus at hans manglede forståelse bare er en lyst dræber og han ser mig aldrig- kun hvis han vil plage om sex, gnide sig op af mig og rage på mig. Jeg har sgu brug for søde ord, rolige bevægelser og tålmodighed for at tænde og for det ikke skal gøre ondt. Men han gider slet ikke lytte til mig- alt er bare pik, patter, fisse og mig der er irriterende :-( jeg begynder snart at hade ham fordi han er så belastende sexfikseret og nægter at give romantik en chance, det skal være lige på og hårdt. Jeg magter ikke mere. Og igår føler jeg han tvang mig, jeg sagde nej, men til sidst gad jeg bare ikke mere og lå helt stille imens. Jeg gider ikke han skal være sådan.

Har du sagt de her ting til ham? Uden at være sur og tvær? Men rent faktisk sætte dig ned sammen med ham, kigge ham i øjnene og stille og roligt fortælle ham hvordan du har det?

Anmeld

14. marts 2013

Elgaard73

jennie skriver:

Øhh...hallo... Jeg er helt med på at han måske har brug for tid til omstilling, men det giver ham da overhovedet ingen ret til at overskride hendes grænser så voldsomt... Der er da ingen undskyldning for det han har gjort og at du sidder og undskylder det med at han også lige skal finde sin nye plads, gør mig helt dårlig.

Søde TS, jeg føler så meget med dig... Du er nød til at få det stoppet, førend at du fuldstændig mister dig selv... Ingen er tjent med sådan en behandling.

Anmeld

14. marts 2013

jennie

Jeg synes bare at du skal tage snakken med din man igen om hvordan du har det og hvordan du igen får sexlysten tilbage for at hjælpe både dig, han og jeres lille familie videre til at blive en lykkelig familie :-).

Anmeld

14. marts 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Og det jo virkelig ikke pænt sagt, og jeg skammer mig over at synes det. Men han tigger og plager og er fornærmet over ikke at få sex hver dag, jeg har født for 2 mdr og to uger siden, og vi har altså sex ind i mellem men det gør ret ondt på mig bagefter og det afskrækker mig lidt. Plus at hans manglede forståelse bare er en lyst dræber og han ser mig aldrig- kun hvis han vil plage om sex, gnide sig op af mig og rage på mig. Jeg har sgu brug for søde ord, rolige bevægelser og tålmodighed for at tænde og for det ikke skal gøre ondt. Men han gider slet ikke lytte til mig- alt er bare pik, patter, fisse og mig der er irriterende :-( jeg begynder snart at hade ham fordi han er så belastende sexfikseret og nægter at give romantik en chance, det skal være lige på og hårdt. Jeg magter ikke mere. Og igår føler jeg han tvang mig, jeg sagde nej, men til sidst gad jeg bare ikke mere og lå helt stille imens. Jeg gider ikke han skal være sådan.

Rank ryggen og bliv for alt i verden ikke offer her!

Nu må du sgu stå fast. - Også for hans skyld, - mage til nedværdigende opførsel han lægger for dagen. Og hvor må det være usselt at befinde sig i hans sko. 

Fortæl ham, hvordan verden hænger sammen. 

Ellers kan I ikke have respekt og kærlighed mellem jer.

Anmeld

14. marts 2013

jennie

Elgaard73 skriver:

Øhh...hallo... Jeg er helt med på at han måske har brug for tid til omstilling, men det giver ham da overhovedet ingen ret til at overskride hendes grænser så voldsomt... Der er da ingen undskyldning for det han har gjort og at du sidder og undskylder det med at han også lige skal finde sin nye plads, gør mig helt dårlig.

Søde TS, jeg føler så meget med dig... Du er nød til at få det stoppet, førend at du fuldstændig mister dig selv... Ingen er tjent med sådan en behandling.

Jeg synes lige det er et problem i at "monsterficere" manden på den her måde! Han har gjort en virkelig dårlig ting når han overskredet hendes grænser. Når det er sagt bliver man nød til at se det i et større perspektiv og ts bliver nød til at lære hvordan hun bliver endnu hårderenår hun sætter grænser. Men gennem at se manden som et monster bliver det hele meget sværere for ts hvisr hun vælger at tilgive ham og starte på en frisk sammen med ham. Og det udgår jeg stærkt fra efter hvad jeg kan forstå. Eller er jeg helt forkert på den her?

Anmeld

14. marts 2013

Elgaard73

jennie skriver:

Jeg synes lige det er et problem i at "monsterficere" manden på den her måde! Han har gjort en virkelig dårlig ting når han overskredet hendes grænser. Når det er sagt bliver man nød til at se det i et større perspektiv og ts bliver nød til at lære hvordan hun bliver endnu hårderenår hun sætter grænser. Men gennem at se manden som et monster bliver det hele meget sværere for ts hvisr hun vælger at tilgive ham og starte på en frisk sammen med ham. Og det udgår jeg stærkt fra efter hvad jeg kan forstå. Eller er jeg helt forkert på den her?

Nu er der så ingen, der ligefrem kalder ham et monster... Men du må da indrømme at han er gået over grænsen...?

I mine øjne, er der da noget fundementalt galt i et forhold, når han kan finde på at gennem føre et samleje med hende, på trods af hendes manglende vilje og lyst. Jeg er ret sikker på at han har været klar over at hun ikke var med på den... Og har han ikke været det, så er det da næsten endnu værrer, for så "ser" han hende da virkelige slet ikke... 

Og så studser jeg også lidt over den der, med at TS skal lære og være endnu hårdere...? I et ligeværdigt forhold burde det ikke være nødvendigt at være "hårde" over for hinanden. Hvis man er nød til at være hård og skrap, for at opnå forståelse og respekt, er det så overhovedet et forhold man bør være i??? Ikke i min verden.

Anmeld

14. marts 2013

jennie

Selvfølgelig er han gået over grænsen! Og hvis det sker igen er det virkelig dårlig. Men hun har da valgt at få et barn med denne mand så han må da indeholde så megeth
mere end det vi lige hører her! Måske har manden slet ikke forstået hvor grov han har været hvis ts aldrig plejer at sætte grænser og altid før haft stor sexlyst. Måske bliver manden så fornærmet når hun afviser ham fordi han egentlig er frygtelig jaloux på barnet? Har hørt til et foredrag at nybagte fædre kan have den slags følelser. Specielt hvis de har lavt selvværd og derfor får et kick af sex. Det forsvare selvfølgelig ikke hans opførsel men kan måske forklare en del af hans adfærd. så må ts vælge om hun vil til igive ham eller forlade ham. Men jeg hælder helt sikkert til at forsøge rette op på problemet nu, evt med hjælp af parterapi. Jeg synes personlig at det skylder man sit barnnn sådan hændelse er en bagatel om 10 år hvis I arbejder med jeres forhold :-) Held og lykke herfra :-::-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.