jennie skriver:
Jeg synes lige det er et problem i at "monsterficere" manden på den her måde! Han har gjort en virkelig dårlig ting når han overskredet hendes grænser. Når det er sagt bliver man nød til at se det i et større perspektiv og ts bliver nød til at lære hvordan hun bliver endnu hårderenår hun sætter grænser. Men gennem at se manden som et monster bliver det hele meget sværere for ts hvisr hun vælger at tilgive ham og starte på en frisk sammen med ham. Og det udgår jeg stærkt fra efter hvad jeg kan forstå. Eller er jeg helt forkert på den her?
Nu er der så ingen, der ligefrem kalder ham et monster... Men du må da indrømme at han er gået over grænsen...?
I mine øjne, er der da noget fundementalt galt i et forhold, når han kan finde på at gennem føre et samleje med hende, på trods af hendes manglende vilje og lyst. Jeg er ret sikker på at han har været klar over at hun ikke var med på den... Og har han ikke været det, så er det da næsten endnu værrer, for så "ser" han hende da virkelige slet ikke...
Og så studser jeg også lidt over den der, med at TS skal lære og være endnu hårdere...? I et ligeværdigt forhold burde det ikke være nødvendigt at være "hårde" over for hinanden. Hvis man er nød til at være hård og skrap, for at opnå forståelse og respekt, er det så overhovedet et forhold man bør være i??? Ikke i min verden.
Anmeld