han er så belastende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.851 visninger
18 svar
32 synes godt om
14. marts 2013

Anonym trådstarter

Og det jo virkelig ikke pænt sagt, og jeg skammer mig over at synes det. Men han tigger og plager og er fornærmet over ikke at få sex hver dag, jeg har født for 2 mdr og to uger siden, og vi har altså sex ind i mellem men det gør ret ondt på mig bagefter og det afskrækker mig lidt. Plus at hans manglede forståelse bare er en lyst dræber og han ser mig aldrig- kun hvis han vil plage om sex, gnide sig op af mig og rage på mig. Jeg har sgu brug for søde ord, rolige bevægelser og tålmodighed for at tænde og for det ikke skal gøre ondt. Men han gider slet ikke lytte til mig- alt er bare pik, patter, fisse og mig der er irriterende :-( jeg begynder snart at hade ham fordi han er så belastende sexfikseret og nægter at give romantik en chance, det skal være lige på og hårdt. Jeg magter ikke mere. Og igår føler jeg han tvang mig, jeg sagde nej, men til sidst gad jeg bare ikke mere og lå helt stille imens. Jeg gider ikke han skal være sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Og det jo virkelig ikke pænt sagt, og jeg skammer mig over at synes det. Men han tigger og plager og er fornærmet over ikke at få sex hver dag, jeg har født for 2 mdr og to uger siden, og vi har altså sex ind i mellem men det gør ret ondt på mig bagefter og det afskrækker mig lidt. Plus at hans manglede forståelse bare er en lyst dræber og han ser mig aldrig- kun hvis han vil plage om sex, gnide sig op af mig og rage på mig. Jeg har sgu brug for søde ord, rolige bevægelser og tålmodighed for at tænde og for det ikke skal gøre ondt. Men han gider slet ikke lytte til mig- alt er bare pik, patter, fisse og mig der er irriterende :-( jeg begynder snart at hade ham fordi han er så belastende sexfikseret og nægter at give romantik en chance, det skal være lige på og hårdt. Jeg magter ikke mere. Og igår føler jeg han tvang mig, jeg sagde nej, men til sidst gad jeg bare ikke mere og lå helt stille imens. Jeg gider ikke han skal være sådan.

stop!!!

..... det der byder du bare ikke dig selv!.... hvis du siger nej, så er det NEJ! og kan han ikke forstå det, så må du plante et knæ i bollerne på ham!

Det der med at give efter, lukke af og bare lade ham bruge din krop, gør kun én ting...... slår jeres forhold helt ihjel, for det kan godt være at du kan koble hjernen fra, men din krop husker, og du rissikerer at blive helt bange for sex - det her tangerer jo til overgreb...

Syntes du skylder dig selv, at sige helt fra. Så må han blive fornærmet ligeså tosset han vil, for det burde være dig der skulle være fornærmet over at han, sætter sine behov over dine.

Anmeld

14. marts 2013

jennie

Det lyder meget belastende. Men var samtidig glad for at han er helt vild med dig! Få han til at bruge al den ltyst og energien på babyen istedet. At være der og tage babyen når den vågner om natten, skriger, ikke vil sove, you name it! Så kan det være du får mere energi generelt, samt lyst og overskud til sex igen og så er problemet ved at være løst.
At det gør ondt med sex i starten er nok meget normalt tror jeg, men det findes glidecreme som er godt:-) Men lige et spørgsmål mere: Har i altid dyrket sex hver dag, også når du var højgravid? Det lyder i sådan fald som han er en meget "forkælet" mand!

Anmeld

14. marts 2013

gædde/gitte

jennie skriver:

Det lyder meget belastende. Men var samtidig glad for at han er helt vild med dig! Få han til at bruge al den ltyst og energien på babyen istedet. At være der og tage babyen når den vågner om natten, skriger, ikke vil sove, you name it! Så kan det være du får mere energi generelt, samt lyst og overskud til sex igen og så er problemet ved at være løst.
At det gør ondt med sex i starten er nok meget normalt tror jeg, men det findes glidecreme som er godt:-) Men lige et spørgsmål mere: Har i altid dyrket sex hver dag, også når du var højgravid? Det lyder i sådan fald som han er en meget "forkælet" mand!

Jeg kan altså overhovede ikke spotte han er vild med hende?

HAN VIL ha sex hele tiden.... Han bliver FORNÆRMET når hun ikke har lyst. Han VIL HA sex HVER dag.... Han ser hende KUN når han vil ha fedtet rotten.

Han er sgu da ikke vild med hende... men hendes...øh.... hendes..... "rotte fedter"

Anmeld

14. marts 2013

jennie

Måske rigtig nok, men han har da trods alt valgt at få barn sammen med hende så synes man skal udgå fra at det på et tidspunkt har været stor kærlighed mellem dem, og at de ønsker at være en familie og lykkelige sammen. Så måske er han ikke så meget sammen med hende og barnet fordi han er usikker i hele den nye situation med at være blevet far. Jeg ved det ikke, bare hvordan jeg ser det umiddelbart og håber at det er. Hun burde da selv vide inderst inde om hun er hans sexslave elelr gudinde? Men kræve sex på den måde det har han selvfølgelig ikke lov til!

Anmeld

14. marts 2013

gædde/gitte

jennie skriver:

Måske rigtig nok, men han har da trods alt valgt at få barn sammen med hende så synes man skal udgå fra at det på et tidspunkt har været stor kærlighed mellem dem, og at de ønsker at være en familie og lykkelige sammen. Så måske er han ikke så meget sammen med hende og barnet fordi han er usikker i hele den nye situation med at være blevet far. Jeg ved det ikke, bare hvordan jeg ser det umiddelbart og håber at det er. Hun burde da selv vide inderst inde om hun er hans sexslave elelr gudinde? Men kræve sex på den måde det har han selvfølgelig ikke lov til!

nej.... jeg går jo også kun ud fra, hvad hun skriver

Man kan jo kun håbe, at han er andet end et sexmonster

Anmeld

14. marts 2013

Krussedulle

jennie skriver:

Så du ville bare finde dig i den behandling??

Anmeld

14. marts 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Du er simpelthen nødt til at sige fra overfor ham!

Ingen skal finde sig i det der, om han så bliver så fornærmet at han smutter!

Sæt er stopper for det nu!

Anmeld

14. marts 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

Lyt til hvad gædde siger!! For det tangerer virkelig til overgreb... Hvordan fanden kan han overhovedet være ligeglad med at du bare ligger stille, han må da kunne fornemme at det her ikke er rigtigt??!!

Synes du skal sige til ham, ligeså snart du kan, at det ikke kan kører sådan her. At du føler dig tvunget til sex og det kan du bare ikke leve med. Du mister dig selv på den her måde.

Bare det at han er ligeglad med at det gør ondt på dig...

Anmeld

14. marts 2013

Dorthe1986

jennie skriver:

Problemet er da ikke løst? Problemet som jeg ser det er da ikke hendes manglende sexlyst, men hans plagen og kræven, der er så ekstrem, at hun til sidst bare ligger krop til, for at slippe for at høre mere.... Jeg personligt ville aldrig igen få lyst til en mand, der bare én gang havde gjort sådan. Alene det at han ikke engang, vil prøve at lægge op til sex i hendes tempo, siger da det hele?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.