Janne T. skriver:
Jeg ved det faktisk ikke, da vi bare fik den vi ønskede, men måske du skulle prøve at ringe og spørge hos pladsanvisningen?
Ja men hun er ikke så nem at snakke med
Overholder ikke aftaler osv
Vi blev tilbudt en dagplejeplads, som vi har sagt nej til, det er denne jeg er i tvivl om overhovedet overholder pasningsgarantien,(Den ligger fuldstændig modsat retning af vores arbejde, omvejen er mere end 30 minutter når man er med bus, jeg angav inde på hjemmesiden hvornår jeg ville hente og bringe vores søn, men den dagpleje vi er tilbudt åbner først kl 7, som er det tidspunkt jeg møder på arbejde)
Hun ringede så til mig og sagde der ikke var andre ledige dagplejepladser, om vi ville blive tilbude vuggestue i stedet for, jeg sagde at sådan måtte det jo være og hun ville så sende et tilbud for den vuggestue hvor der var plads.
Dette var i starten af sidste uge, da jeg så endnu ikke havde hørt noget og det faktisk haster lidt, (min søn skal gerne starte 1. maj) ringede jeg til hende idag, hun har endnu ikke sendt noget da hun mente aftalen var jeg ville vende tilbage om vi ville tage imod vuggestue plads.
Ved godt hun selvfølgelig kan have taget fejl, men hun sagde ordret hun ville sende et tilbud på en ledig vuggestue plads, hvilket hun så ikke har gjort. Er ved at være en presset kvinde

Men ja ville gerne hvis nogle herinde måske havde lidt erfaring omkring det, så jeg er lidt mere sikker i min sag hvis jeg skal ringe til hende og snakke med hende om det
Anmeld