Den der ægløsning............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2013

et-ønske

modesty skriver:

Nu læste jeg så det her indlæg - jeg er forvirret. Det er altså ikke bare en gennemskylning du skal have så. De skal ind og kigge det hele nærmere igennem. Jeg kan forestille mig at det er for at se om dine æggeledere er blevet ødelagt af en infektion i forbindelse med klamydia'en?

Det er lidt svært at give gode råd når der ikke er mere konkret info. 

Det kommer jo an på hvad de skal lave derinde, så at sige. Jeg fik fjernet en æggeleder, så der går de jo ind og skærer/brænder et lille område af livmoderen. Vi skulle i IVF efterfølgende og dér valgte lægen at springe en cyklus over så de var helt sikre på at alt var som det skulle være.

M.h.t. hvornår I skal have sex, så må du vel bare gå ud fra din cyklus hvis de har sagt at I skal gøre det alligevel. Kan du ikke bruge ÆL teste hvis cyklus er uregelmæssig?

Men snak med din læge om det - som sagt er det svært at give gode råd i en så specifik situation uden at kende mere til forløbet.

Jeg undrer mig også over hvorfor du ikke har fået den undersøgelse i starten af forløbet? Det lyder som om I har været i behandling i noget tid eller hvordan?

Hvis jeg bare selv forstod og vidste hvad det er der sker, ville det være helt fantastisk.... Vi har haft en gyn der ikke taler for godt dansk og stresser os helt vildt!!
Sygeplejersken vil forsøge at vi får en anden!!

Vi blev tilbudt undersøgelsen i november - men sagde nej da jeg blev ret hurtigt gravid med min datter....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.