Åhhhh hvis jeg bare vidste helt nøjagtig hvorfor jeg skal i narkose for det 
Altså det er hvor det laver 2 huller i maven af mig og kigger det hele igennem?! Jeg er blevet behandlet for klamydia - men er aldrig selv blevet testet positiv - ved ikke om det har noget at sige??
Uha jeg krydser alt for at det er den skylning der skal til
har hørt om mange der har haft baby- held ved det 
Nu læste jeg så det her indlæg - jeg er forvirret. Det er altså ikke bare en gennemskylning du skal have så. De skal ind og kigge det hele nærmere igennem. Jeg kan forestille mig at det er for at se om dine æggeledere er blevet ødelagt af en infektion i forbindelse med klamydia'en?
Det er lidt svært at give gode råd når der ikke er mere konkret info. 
Det kommer jo an på hvad de skal lave derinde, så at sige. Jeg fik fjernet en æggeleder, så der går de jo ind og skærer/brænder et lille område af livmoderen. Vi skulle i IVF efterfølgende og dér valgte lægen at springe en cyklus over så de var helt sikre på at alt var som det skulle være.
M.h.t. hvornår I skal have sex, så må du vel bare gå ud fra din cyklus hvis de har sagt at I skal gøre det alligevel. Kan du ikke bruge ÆL teste hvis cyklus er uregelmæssig?
Men snak med din læge om det - som sagt er det svært at give gode råd i en så specifik situation uden at kende mere til forløbet.
Jeg undrer mig også over hvorfor du ikke har fået den undersøgelse i starten af forløbet? Det lyder som om I har været i behandling i noget tid eller hvordan?
Anmeld