Mad til mødregruppen i morgen. Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

Muffin_girl

StineW79 skriver:

Umm jeg elsker hytteost! Tror jeg lige vil købe det i morgen, istedet for skyer. Dild og purløg må jeg også heller lige få købt. Øv at det ik er sommer, for der har vi det i haven! Vh stine

Du kan jo spise skyren til morgenmad så  

Hvad klok skal jeg komme ? Det lyder dælme godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

L&V

StineW79 skriver:

Umm jeg elsker hytteost! Tror jeg lige vil købe det i morgen, istedet for skyer. Dild og purløg må jeg også heller lige få købt. Øv at det ik er sommer, for der har vi det i haven! Vh stine

Det er skønt med friske urter, har vi os altid i haven.. Det er i hvert fald et hit, min mødregruppe går ret meget op i det ska være sund (det gør jeg så ik Det ska bare smage skønt) og når man så kan ramme noget der er begge dele er det jo bare fab

Anmeld

13. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Månsson skriver:

Det er skønt med friske urter, har vi os altid i haven.. Det er i hvert fald et hit, min mødregruppe går ret meget op i det ska være sund (det gør jeg så ik Det ska bare smage skønt) og når man så kan ramme noget der er begge dele er det jo bare fab

Vi får alt mellem rugbrød, til kylling i fad, tortillier med forskelligt fyld, pasta og sandwich. Vi laver det vi lige har tid, lyst til og råd til. Nogen gange får vi kage, andre gange bare masser af frugt, nøder osv. Der er heldigvis aldrig nogen høje forventninger om noget vildt, så det er dejligt.

Tit så bager jeg noget selv, fordi jeg elsker at bage, og det er bare billiger og bedre vh stine

Anmeld

13. marts 2013

StineW79

AalborgPigen skriver:

Du kan jo spise skyren til morgenmad så  

Hvad klok skal jeg komme ? Det lyder dælme godt.

Du kommer bare kl 12, der er altid plads til en mere! Vh stine

Anmeld

13. marts 2013

L&V

StineW79 skriver:

Vi får alt mellem rugbrød, til kylling i fad, tortillier med forskelligt fyld, pasta og sandwich. Vi laver det vi lige har tid, lyst til og råd til. Nogen gange får vi kage, andre gange bare masser af frugt, nøder osv. Der er heldigvis aldrig nogen høje forventninger om noget vildt, så det er dejligt.

Tit så bager jeg noget selv, fordi jeg elsker at bage, og det er bare billiger og bedre vh stine

Det er os lækkert at det er noget forskelligt og ordentligt.. man sidder alligevel i mange timer fandt jeg ud af så der ska noget ordentligt mad til.. Syntes os det er dejligt der er noget man kan sidde og små spise om det er nødder, chokolade eller hva man nu er til.. Jeg hakkede frugt(søde frugter) også lavede en formage frais med frisk vanilie i en dag det var os bare lækkert og godt til den søde tand

Anmeld

13. marts 2013

Muffin_girl

StineW79 skriver:

Du kommer bare kl 12, der er altid plads til en mere! Vh stine

Uhh det kan jeg lige nå.. Tak

Anmeld

13. marts 2013

StineW79

Månsson skriver:

Det er os lækkert at det er noget forskelligt og ordentligt.. man sidder alligevel i mange timer fandt jeg ud af så der ska noget ordentligt mad til.. Syntes os det er dejligt der er noget man kan sidde og små spise om det er nødder, chokolade eller hva man nu er til.. Jeg hakkede frugt(søde frugter) også lavede en formage frais med frisk vanilie i en dag det var os bare lækkert og godt til den søde tand

Jeps vi er også en gruppe snakker! Vi sidder også altid og spiser et eller andet. Tit så laver vi grønsagsstænger og noget dip og nødder. Det er så lækkert!! 

Vi har også nogle gange fået frugtsalat! Vh stine

Anmeld

13. marts 2013

StineW79

AalborgPigen skriver:

Uhh det kan jeg lige nå.. Tak

Seriøst du er velkommen!!  Vh stine

Anmeld

13. marts 2013

MariaKyedDK

StineW79 skriver:

Du ska da være velkommen! Vi starter kl 11.  Vh stine

Hihi jeg kunne godt finde på det

Anmeld

13. marts 2013

StineW79

MariaKyedDK skriver:

Hihi jeg kunne godt finde på det

Du skriver bare en privat besked hvis det er! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.