Hvordan får I Jeres spædbarn til at sove?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

L&V

Anonym skriver:

LåLaurJa ... hvordan gør I? Specielt når de skal sove ..? Går i rundt med dem, vugger dem i søvn, ammer dem i søvn, eller kan de bare lægges og så sover de?

Jeg har en søn på 3 uger, der har rigtigt svært ved at falde helt i søvn, men det er lidt hårdt at skulle gå rundt med han og vugge i søvn hver gang han skal sove, hvilket jo er ret ofte i løbet af en dag.

Så hvordan gør I ?

Laura blev ammet i søvne eller lagde ved en af os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Tulle28

Vi havde stor glæde af slyngevuggen, den vugger for dig, så du ikke får laaaange arme. Du kan få den på prøve i 14 dage hos sneglehuset.com (de er så optimistiske og lover søvngaranti) De første uger faldt min datter som regel i søvn sammen med mig på sofaen, enten ved brystet eller pakket ind i sin dyne.
Nu er hun 6 mdr og voksede ud af slyngevuggen for en måneds tid siden - der virkede det at amme hende, til hun næsten sov, svøbe hende stramt i hendes dyne og så faldt hun selv i søvn. Nu kan vi undvære svøbet, nu nusser hun med sin nusseklud istedet. Om dagen sover hun i sin kørepose på i altanbarnevognen.

Prøv dig lidt frem og du skal ikke være urolig for at give baby dårlige vaner. Tænk i tryghed og smarte løsninger istedet Og som en anden også skrev, så er det godt om dagen at putte i barnevognen og gå en tur, så de forbinder det at blive "pakket ned" med at sove. Og så får du jo også en masse motion og frisk luft samtidig

Anmeld

14. marts 2013

M&N

Anonym skriver:

Ja ... hvordan gør I? Specielt når de skal sove ..? Går i rundt med dem, vugger dem i søvn, ammer dem i søvn, eller kan de bare lægges og så sover de?

Jeg har en søn på 3 uger, der har rigtigt svært ved at falde helt i søvn, men det er lidt hårdt at skulle gå rundt med han og vugge i søvn hver gang han skal sove, hvilket jo er ret ofte i løbet af en dag.

Så hvordan gør I ?

Ofte ammer jeg min datter i søvn, ellers ligger jeg hende på maven, hyggesnakker lidt, så falder hun ofte hen med sut i munden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.