Nu springer jeg ud af skabet... Smiler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2009

DK

Diana... skriver:

Åhh et drømme skab ihh jeg elsker os bare stiletter og havet os bare mange da jeg arbejdet i skobutik men nu der sgu ikk mange tilbage 

WHAT!!! Har du smidt nogen ud????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Mimic

samler på klovner... har over 350 forskellige... desværre er de fleste pakket ned lige pt da jeg ikke har plads til dem

fra LInda

Anmeld

24. juni 2009

sarulee

Uhh elsker også køer..... og snegle..... og sparegrise og også gerne en kombination, altså sparekøer og sparesnegle har dog desværre måttet palle alle sammen ned da vi ikke har så meget plads, men det får vi heldigvis i vores nye (gamle) hus som vi flytter ind i om 1 måned.

Anmeld

24. juni 2009

Bondepigen

Haha, sikke mange ko-samlere.

Sjovt nok samler jeg osse på køer til min datter. Det var nu mest fordi hun fik flere køer i forskellige anledninger, og så syntes jeg egentlig osse de er søde. Så hun har køer i mange forskellige udgaver. Ret hyggeligt synes jeg. Samler ikke på noget til mig selv... Det skulle da lige være penge. Prøver i hvert fald.

Anmeld

24. juni 2009

Cris

Nej, jeg samler ikke på noget, selv om min mand synes, at jeg samler på sko! Det ville jeg faktisk gerne, men jeg tror ikke, at jeg vil ofre så mange penge for nogle gode Manolos eller Jimmy Choos... Men nej, det gør jeg ikke. Mænd kan bare ikke forstå, at man aldrig har nok sko i skabet til alle forskellige lejligheder til hver dagen eller til fest!

Anmeld

24. juni 2009

Diana...

DK skriver:

WHAT!!! Har du smidt nogen ud????

hi hi nej men det jo mange år siden og da jeg stoppet der stoppet jeg os med at købe så de brugt slidt og min lille søster har os nuppet nogen.

Anmeld

24. juni 2009

DK

Diana... skriver:

hi hi nej men det jo mange år siden og da jeg stoppet der stoppet jeg os med at købe så de brugt slidt og min lille søster har os nuppet nogen.

Jamen du skal da have nye så!! Du må ønske dig nogen!!!

Anmeld

24. juni 2009

Diana...

DK skriver:

Jamen du skal da have nye så!! Du må ønske dig nogen!!!

Ha ha det kan jeg da kun give dig ret i 

Anmeld

24. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
nåå ja.. samler også på Erik Bagger sager... synes det er sådan nogle lækre ting, og målet er at have lidt (meget) af det hele
Skal lige have taget billeder af mine nye ænder, så I kan se dem i mit fotoalbum... hæhæ

Anmeld

24. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så nu er jeg spruget ud af skabet...

Jeg samler på køer... Billede er med en fra samlingen, min søko, som står midt i vores akvarie...Smiler

Er der mon andre der samler ?

Åh nej, fik lige øje på fisken - er virkelig bange for fisk! Og frøer, tudser og slanger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.