Nu springer jeg ud af skabet... Smiler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jep jeg samler på tasker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Fiona78

Samler på Georg Jensens juleuroer

Anmeld

23. juni 2009

Miamaja

jeg samler paa kjoler.. har et hav af dem . jeg elsker at gaa i kjoler. kun gode maerker, som french connection, Inwear, calvin kline, banana republic har jeg flest af (vild med deres stil og pasform passer mig perfekt da jeg er hoj men str M - her er et link:   http://bananarepublic.gap.com/browse/category.do?cid=5023

og et par af mine kjoler er 10 aar gamle. de har alle en historie. naesten. der er en fra england og scotland, danmark og louisiana og californien

Anmeld

23. juni 2009

Mor.sander

Kristina V skriver:

Jeps samler!

Har altid og vil altid være ko freak.. elsker Køer...

Hehe så kan jeg sige til manden at jeg ikke er den eneste der er bid af en gal ko..

Anmeld

23. juni 2009

AstridM

Jeg har meget samlermanisk forhold til mine bøger og har næsten 2500 af dem.

Et par stykker der er over 250 år gamle!

Anmeld

23. juni 2009

Nanna1985

Nej samler ikk på en fis 

Anmeld

23. juni 2009

Diana...

Jep på bøger, dvd´er, parfumer selv om jeg ikke kan gå med dem mere efter jeg har født   

Åhh elsker os bare køer de er så smukke har masse ko bamser og ko sengetøj til Lucas men samler ikke til mig selv  

Hov samler os på eva trio og rosendahl puha det godt jeg har en svigermor i imerco 

Knus Diana der bare har haft en super hyggelig dag med Lucas og Claus idag 

Anmeld

23. juni 2009

DK

AstridM skriver:

Jeg har meget samlermanisk forhold til mine bøger og har næsten 2500 af dem.

Et par stykker der er over 250 år gamle!

COOL!!!

Anmeld

23. juni 2009

DK

Jeg samler på stilletter. Har over 50 par. Jeg ææælsker stilletter, selv om jeg ikke har dem på til hverdag. Jeg ønsker mig allermest et rum med skabe kun til sko, med ruskind på alle hylderne, og diskret lys på hver enkelt par.

Anmeld

23. juni 2009

Diana...

DK skriver:

Jeg samler på stilletter. Har over 50 par. Jeg ææælsker stilletter, selv om jeg ikke har dem på til hverdag. Jeg ønsker mig allermest et rum med skabe kun til sko, med ruskind på alle hylderne, og diskret lys på hver enkelt par.

Åhh et drømme skab ihh jeg elsker os bare stiletter og havet os bare mange da jeg arbejdet i skobutik men nu der sgu ikk mange tilbage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.