ekebiv skriver:
Ja det ville nok hjælpe lidt
jeg har svaret udfra at det er ts der har barnet mest og at det er h*n der har mødt en ny. Det kan selvfølgelig også sagtens være eksen der har mødt en ny men uanset hvad mener jeg at man må tilsidesætte egne behov holde lav profil i LANG tid(man kan jo kæreste når barnet er ved eksen).Jeg ville i hvert fald være ret utilfreds hvis jeg havde en eks der involverede vores børn i et nyt forhold få måneder efter vi var flyttet fra hinanden og jeg kunne ikke selv drømme om at lukke nye ind efter så kort tid.
helt enig, hvis bruddet er nyere så er det ski for hurtigt efter min holdning. men vil også sige hvis det den der har barnet på samvær så ska hn være forsigtig for at barnet ikke lige pludselig skulle frygte samvær (afhængig af hvor godt barnet tackler det) så her, vent til i er sikre på det skal være jer. jeg vil sige nogle 3-4mdr mod 1/2 år mindst...
men er det derimod den der har barnet (dette gjorde jeg selv) han besøgte os om aftenen, der er mange km mellem os så meget kørsel, men hvor der måske var 1time til puttetid, der hvor vi alligevel gik og var rolige inden putning, kom min kæreste. og min dreng sov fint og min kæreste tog hjem efter et par timer medmindre han kørte tidlig morgen inden den bette stod op hihi, men jeg følte også at jeg var nødt til atfinde ud af om min kæreste var sikker på det var os han ville, samt var klart bevist om hvad han gik ind til. vi var enige om det var bedst han kom til os, fremfor jeg skulle op til ham når jeg havde en lille.
Anmeld